מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן שנה ואחד עשר חודשלילי07/05/2015
שלום אני חייבת את להתייעץ איתכם :
.עידו צמוד כל הזמן לאבא. כשאבא נמצא בבית הילד לא רוצה להיות עם אמא..מראה סימנים של רתיעה ממני.עידו כל הזמן בוכה ומשמיע קולות של בכי גם אם הוא לא ממש בוכה עם דמעות , גם כשאבא לצידו תמיד יש קולות בכי שיוצאים ממנו. חשוב לציין שעידו עדיין לא מדבר. אבל מה שלי מאוד מפריע והייתי מאוד רוצה לשנות זה שהוא כל הזמן נרתע ממני. כשאבא שלו לא נמצא אז הוא מתקרב אליי וצמוד אליי. אבל כשאבא נמצא הוא כאילו "שונא" אותי. לפעמים אני קצת כועסת אבל רוב הזמן מראה סימני חיבה ואהבה והוא עדיין לא רוצה את אמא . זה מתבטא גם בחוץ כשאנחנו ליד אנשים אני כבר לא יודעת איך להרגיש שהבן שלי בקושי בן שנתיים לא רוצה את אמא בכלל. אז הייתי רוצה לדעת מה עליי לעשות כדי שיתקרב אליי כמה שיותר? ודבר שני איך אנחנו כהורים גורמים לו להפסיק לבכות כל הזמן ולהשיג תשומת לב על ידי בכי, הבית כבר לא נעים להיות בו ככי כל הזמן שומעים בכי? (לפעמים נראה שהוא פשוט בוחן אותנו כדי לראות תגובות שלנו לבכי, ובעלי לא יכול לשמוע בכי אז הוא כל הזמן מגיב)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מובן
לילי25/05/2015לא מובן למה הורים ששאלו אחרי קיבלו תשובה לפניי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן שנה ואחד עשר חודש - תגובה
פז שפירא30/06/2015הי לילי,
אם הכול בסדר כשאת איתו לבד, אני לא רואה סיבה לחשש. הרי ייתכן מאוד והוא פשוט מבטא את העובדה שהתגעגע לאביו וכשאביו כבר נמצא הוא מעוניין להיות איתו.
לגבי הבכי, זה נראה לי טבעי לגמרי, בעיקר לאור העובדה שאינו מדבר. ראשית, כדאי לבדוק מדוע אינו מדבר וכיצד ניתן לטפל בכך. כדאי לפנות לשם כך לרופאת הילדים שתיתן הפניה למכון להתפתחות הילד. לגבי מה לעשות כשבוכה - לחבק ולנחם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
