בן שנה ואחד עשר חודש

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה ואחד עשר חודש
    לילי
    07/05/2015

    שלום אני חייבת את להתייעץ איתכם :
    .עידו צמוד כל הזמן לאבא. כשאבא נמצא בבית הילד לא רוצה להיות עם אמא..מראה סימנים של רתיעה ממני.עידו כל הזמן בוכה ומשמיע קולות של בכי גם אם הוא לא ממש בוכה עם דמעות , גם כשאבא לצידו תמיד יש קולות בכי שיוצאים ממנו. חשוב לציין שעידו עדיין לא מדבר. אבל מה שלי מאוד מפריע והייתי מאוד רוצה לשנות זה שהוא כל הזמן נרתע ממני. כשאבא שלו לא נמצא אז הוא מתקרב אליי וצמוד אליי. אבל כשאבא נמצא הוא כאילו "שונא" אותי. לפעמים אני קצת כועסת אבל רוב הזמן מראה סימני חיבה ואהבה והוא עדיין לא רוצה את אמא . זה מתבטא גם בחוץ כשאנחנו ליד אנשים אני כבר לא יודעת איך להרגיש שהבן שלי בקושי בן שנתיים לא רוצה את אמא בכלל. אז הייתי רוצה לדעת מה עליי לעשות כדי שיתקרב אליי כמה שיותר? ודבר שני איך אנחנו כהורים גורמים לו להפסיק לבכות כל הזמן ולהשיג תשומת לב על ידי בכי, הבית כבר לא נעים להיות בו ככי כל הזמן שומעים בכי? (לפעמים נראה שהוא פשוט בוחן אותנו כדי לראות תגובות שלנו לבכי, ובעלי לא יכול לשמוע בכי אז הוא כל הזמן מגיב)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנה ואחד עשר חודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מובן

    לילי
    25/05/2015

    לא מובן למה הורים ששאלו אחרי קיבלו תשובה לפניי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה ואחד עשר חודש - תגובה

    פז שפירא
    30/06/2015

    הי לילי,

    אם הכול בסדר כשאת איתו לבד, אני לא רואה סיבה לחשש. הרי ייתכן מאוד והוא פשוט מבטא את העובדה שהתגעגע לאביו וכשאביו כבר נמצא הוא מעוניין להיות איתו.

    לגבי הבכי, זה נראה לי טבעי לגמרי, בעיקר לאור העובדה שאינו מדבר. ראשית, כדאי לבדוק מדוע אינו מדבר וכיצד ניתן לטפל בכך. כדאי לפנות לשם כך לרופאת הילדים שתיתן הפניה למכון להתפתחות הילד. לגבי מה לעשות כשבוכה - לחבק ולנחם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו