פחד לעשות קקי לאחר עצירות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פחד לעשות קקי לאחר עצירות
    לירן
    14/05/2015

    שלום
    בני בן 3 וחצי ,גמול מטיטול מגיל שנתיים.
    לפני כ5 ימים בני סבל מעצירות מה שגרם לקושי בעשיית הצואה.
    היציאה היתה כל כך קשה וכואבת ממש כמו לידה. ממש טראומתי עבורו.
    היציאה היתה מלווה בבכי ובצעקות ולאחר עזרה ממני הצליח להשתחרר. מאז אותו יום לני יש פחד לעשות קקי (אציין שלא מוכן בכלל לעשות) הוא מתאפק וגורם לעצמו לסבל. בוכה שכואבת לו הבטן ולא מוכן לעשות את הקקי בשום צורה.
    אתמול הלכנו לרופא שנתן לנו נורמלקס וכמו כן חומר לריכוך פי הטבעת..אך עדיין הילד מפחד וסובל נורא.
    ניסיתי להושיבו בכח על האסלה תוך כדי קריאת סיפורים אך ללא הואיל
    איך עליי להתמודד עם הבעיה?אני ממש מיואשת וכואבת..
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד לעשות קקי לאחר עצירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד לעשות קקי לאחר עצירות - תגובה

    פז שפירא
    30/06/2015

    הי לירן,

    כדאי ליצור מצב שבו בנך יחווה עשיית קקי שאינה כואבת לשם חוויה מתקנת. לכן, כדאי לא רק לקבל תכשירים לריכוך הצואה, אלאל לבדוק אפשרות של לקיחת משהו שיוביל ליציאה. אני למשל מכירה שתיית מיץ שזיפים אך ייתכן וישנם דברים נוספים. כדאי להתייעץ על כך עם הרוקח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו