מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מודאגת..ענבל15/05/2015
היי, אני אמא לילד כמעט בן 4.. מאז ומתמיד אוהב נסיכות ובובות יודע שהוא בן ויודע גם ״שאלה משחקים של בת..״ בגן אוהב ללכת לפינת תחפושות ולשים חצאית. מצד אחד בא לי שיהיה מי שהוא ושיחק עם מה שבא לו! מצד שני אני לא באמת יודעת איך להתנהג איתו יש לו אח בן 5 שמת על כדורגל ויש לו דמות אב דומיננטית בבית
מה לעשות אני ממש אובדת עצות
אני יודעת שאם הוא הומו הוא נולד ככה פשוט אנחנו גרים במקום קטן עם קהילה קטנה שכל פעם מישהו בא ומעיר לי על מה שהבן שלי אוהב..
ממש צריכה עזרה באיך להתנהג..
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה..
ענבל18/05/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחסר לי המון פרטים אבל בגדול...
הורים טובים19/05/2015אני מבינה שהנושא מפריע לך חברתית, ילד בן 4 הוא כבר ילד שניתן לדבר איתו....
אבל לפני הכל, יכול להיות שהילד הקטן לא אוהב כדורגל, האם ניסיתם לעניין אותו במכוניות, פאזלים, גיבורים.... האם הוא מביע עניין. יכול להיות שהוא בחר לשחק עם נסיכות כי הנושא של ה"קסם" מאוד מעניין אותו. יכול להיות שנושא הבובות מאפשר לו משחק חופשי "במשפחה". תשאלי אותו שאלות, מה אתה אוהב, מה הכי כיף לך....?
איך את מגיבה כאשר את רואה אותו משחק עם בובות, איך את מגיבה כאשר את מקבלת "הערה" על הבחירות שלו ליידו?
בכל אופן הכל אבל הכל יכול עוד להישתנות הוא רק בין 4. תשאלי אותו שאלות ותעלי את התשובות לכאן או לקבוצת הפייסבוק שלי "הורים טובים" אשמח לענות לך יותר בהרכבה...
בהצלחה.
שני "הורים טובים" בפייסבוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודאגת.. - תגובה
פז שפירא29/06/2015הי ענבל,
זה יפה שאת רוצה לאפשר לו להיות מי שהוא. אני מציעה להמשיך ולאפשר לו ובמקביל גם אפשר לנסות ולבדוק איתו אם הוא מעוניין לפתח תחומי עניין נוספים, אולי שיותר קשורים לעולם הבנים. במידה ומעירים לך אני מציעה להתמודד ולומר שאת מאפשרת לבנך להיות מי שהוא, על תחומי העניין שלו.
בהצלחה, זה אכן לא פשוט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
