בת מודאגת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בת מודאגת
    אב מודאג
    17/05/2015

    אני אב גרוש (בהסדר של משמורת משותפת), נשוי בשנית כשנתיים. את אשתי הנוכחית הכרתי כשנתיים לאחר גירושי מאם בתי, היום בת 10. מספר חודשים לאחר שהכרנו, כשהקשר הפך משמעותי, גרושתי החלה להסיט את בתי נגדנו (הבת ציינה במספר הזדמנויות "אמא אמרה ש..."), הסטה שהתעצמה והפכה אינטנסיבית לאחר שנשאתי את בת זוגתי לאשה. המצב הפך קשה מנשוא. בתי נוהגת כלפי בחוצפה, מתעלמת מבקשותיי, מתעלמת משיחות הטלפון שלי כשהיא אצל אמה או עונה בחוסר סבלנות וממהרת לסיים את השיחה ומתנכרת לאשתי בכל מובן.
    אציין שהמצב שהיה שונה בתכלית טרם החלו ההסטות.
    עוד אציין, שאשתי ואני נוהגים כלפיה תמיד בסלחנות והבנה על אף המצב. יחד עם זאת, האווירה בבית קשה והאופן בו בתי נוהגת כלפינו יוצרת מתח רב במערכת הזוגית שלנו.
    לשאלתי - כיצד עלינו לנהוג במצבים בהם בתי נוהגת בניכור ומרדנות?
    האם להציב לה גבולות ברורים ולהתעקש על יחס מכבד?
    האם התעקשות על כללי עשה ואל תעשה בביתנו, עלולים להעצים את הקונפליקט?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת מודאגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת מודאגת - תגובה

    פז שפירא
    30/06/2015

    הי,

    זהו מצב מסובך מאוד וכדאי לך לקרוא חומר בנושא "ניכור הורי".

    בכל אופן, אני מבינה שביתך מגיעה אליך באופן קבוע, דבר שדווקא מראה שההסתה אינה פוגעת בקשר קבוע.

    אני מציעה שלא להסית בחזרה, להמשיך ולהתמיד בקשר מצידך. כלומר, גם אם היא לא רוצה לשוחח בטלפון, אתה המשך להתקשר בקביעות.

    להערכתי כדאי לנהוג כלפי ביתך ביחס חם תוך שמירה על גבולות בתחומים מעטים ומסויימים עליהם לא ניתן להתפשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו