התפרצויות זעם ילד בן 5 וחצי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התפרצויות זעם ילד בן 5 וחצי
    tuly
    21/05/2015

    שלום,
    בני כעת בגן חובה. מזה שנה וחצי אנו חווים עימו התפרצויות זעם אלימות כאשר לא מקבל מה שרוצה או כאשר מתבקש לעשות משהו ו"לא בא לו".
    בהתחלה זה היה קורה רק בגן והיו תקופות טובות ורעות לסירוגין.
    כיום הוא מתפרץ כמעט כל יום ואף מס' פעמים ביום.
    התחילו קשיי התנהגות גם בבית בנוסף לגן (יותר קשה לו לקבל את סמכותנו - שפעם לא היתה בעיה כזו)
    אנו מלווים ע"י השירות הפסיכולוגי החינוכי. בנוסף הוא היה במס' מפגשים עם פסיכולוג של קופת החולים וטרם הצלחנו לסייע לו.
    אין לבני בעיות קשב וריכוז ולא קיבלנו שום אבחנה שיש משהו "בולט לעין".
    היינו אצל נוירולוג ילדים ששללל כל בעיה "פיוזיולוגית/בלתי נשלטת". מבחינתו הבעיה הינה התנהגותית בלבד.
    הוא ציין שבמקרה קיצון ניתן לתת לו רספידל, אבל הדגיש שהוא לא ממליץ על כך במקרה הזה (טען שיגרום לילד להיות "OUT").

    מקריאה באינטרנט התיאור הכי מדויק להתנהגות של בני הוא ODD.
    במידה ואכן כך, מהו הטיפול המומלץ? האם לגשת לפסיכיאטר?
    כמו כן, קראתי שפוספוטידיל סרין ואומגה 3 יכולים לעזור (נמצא בשוק כמוצר שנקרא ZOOM) האם אכן יעיל ? האם יש טיפול לא תרופתי אחר יעיל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרצאה בנושא קשב וריכוז עם נוירולוג

    RaniMedi
    22/05/2015

    ב-6 ביוני הרצאה של ד״ר עמר בר יוסף, נוירולוג ילדים , ב-Medikids , הרצליה.
    לפרטים 6334*

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר היינו אצל נוירולוג ילדים

    tuly
    01/06/2015

    והוא שלל כל בעיה "פיזיולוגית".
    הבעיה היא התנהגותית...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפרצויות זעם ילד בן 5 וחצי - תגובה

    פז שפירא
    29/06/2015

    הי tuly,

    מדוע לדעתך יש לבנך OCD?

    אם אתם נמצאים בטיפול ובהדרכת הורים, כדאי להמשיך ולפעול על פי ההנחיות של המטפל ולא להתייעץ לאחר כמה פגישות בודדות.

    נשמע שמאוד חשוב שאתם תהיו בהדרכת הורים כדי להתמודד איתו בעת התפרצויות הזעם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו