ילד בן 3.5 עם מחוות נשיות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 3.5 עם מחוות נשיות
    פולי44
    23/05/2015

    הי. בני הוא בן 3.5. בחצי שנה האחרונה שמתי לב שהוא מתחבר בעיקר עם בנות ואומר לי שאינו אוהב בנים (גם כי הם מרביצים לו מדי פעם אבל לא רק). הוא אוהב ללבוש שמלות או תחפושות שיש בהם שמלות או חצאיות ואומר על עצמו שהוא מלכה וילדה (לא הרבה אבל מספיק כדי שאשים לזה לב). בנוסף, יש לו תנועות גוף עדינות יותר ואפילו נשיות. הוא רוקד מאד יפה ותנועות הגוף הן נשיות.... מצד שני, הוא כן מרביץ, משחק עם אחיו הגדול, ויש לו לא מעט אגרסיביות. האם עליי להיות מודאגת? לעשות משהו? ומתי אם כן סימנים כאלו אמורים להדאיג? (בהקשר של הפרעת מיניות מגדרית). תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 3.5 עם מחוות נשיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 3.5 עם מחוות נשיות - תגובה

    פז שפירא
    29/06/2015

    הי פולי44,

    זהו גיל שבו הזהות המגדרית אינה מגובשת וילד יכול לרצות להיות גם כמו בן וגם כמו בת. אני מציעה לאפשר לו מגוון של התנסויות, לקבל אותו כפי שהוא. אין מה לדאוג, כרגע הכול מאוד נזיל מהבחינה של הזהות המגדרית.ובכל מקרה, הכי חשוב לילד בסופו של דבר שיקבלו אותו כפי שהוא ויתנו לו אהבה ומקום להתפתחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו