ילדים שחיים בפיצול

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדים שחיים בפיצול
    יוכי
    25/05/2015

    שלום,
    אני גרושה,בת 47,לאחר פרק חיים משותף קשה מאוד שכלל פגיעה רגשית כלפיי.
    3 הבנים(18,15,8)גדלו בבית שלא היתה בו הסכמה בין הורים ושפה אחידה.
    וגם כיום כשהם עוברים בין הבתים המנהלים אורחות חיים שונים.
    ילדיי מתקשים לקבל את הגבולות וההרגלים שאני מנסה לתת להם,אני מותשת וכועסת שצריכה להרגיל מחדש כל פעם ללא הפנמה.
    5 הדרכות הורים נכשלו,התקשורת ביננו מינימלית.
    אני מרגישה שעושה את המיטב לתת מודל חיובי,גבולות והרגלים ,חום ואהבה ומקווה שיבחרו בדרך אחראית וערכית.
    מבקשת חוות דעת על ילדים שחיים בפיצול.
    בתודה,יוכי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדים שחיים בפיצול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדים שחיים בפיצול - תגובה

    פז שפירא
    29/06/2015

    הי יוכי,

    האם יש גם הסתה של הילדים כנגדך או שמדובר בבתים בהם נורמות וחוקיים שונים?

    אני מציעה לחשוב על 3 דברים ממוקדים שהכי משמעותיים בשבילך שהילדים ישמרו עליהם כשהם אצלך ולעמוד עליהם. אם תבחרי הרבה דברים זה ככל הנראה לא יעבוד. אני מציעה לקחת ייעוץ קצר בנושא על מנת למקד את הדברים עליהם את רוצה לעמוד ועל האופן שתעשי זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו