בת שנה ועשר עם חרדה והיסטריה ממקלחת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנה ועשר עם חרדה והיסטריה ממקלחת
    איתי
    05/06/2015

    ביתי בת שנה ועשרה חודשים. החל מגיל פחות משנה מתקלחת בכסא עם טוש. בעבר לא היו בעיות. לאחרונה פיתחה פחד שהלך והחריף והפך להיסטריה. איך שהיא שומעת את המילה מקלחת היא מתחילה לצרוח בהיסטריה. נאחזת לי ברגל וצורחת אבא אבא. אני מכניס אותה בכז אבל היא פשוט לא מםסיקה לצרוח עד שזה מסתיים. אני ממש חושש שהיא תפתח איזה טראומה מכל הדבר הזה. ניסיתי למלא לה גיגית עם צעצןעים, להמנע מהרטבת הראש, לשים לה כובע מצחייה. כלום. אני מרגיש שאני כבר על סף התמוטטות עצבים איתה ומתחיל להגיב בצעקות להיסטריה שלה. מה אני עושה עם זה? בבקשה עיצה דחוף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנה ועשר עם חרדה והיסטריה ממקלחת - תגובה

    פז שפירא
    29/06/2015

    הי איתי,

    אפשר לנסות, לפני שמכניסים אותה למקלחת לקלח בובה יחד איתה. זאת כדי להכינה למקלחת שלה ואולי להבין מה מפריע לה במקלחת. למשל, לשאול אותה - הבובה מפחדת מהמקלחת, אבל חייבים להתקלח כדי להיות נקיים. איך נעשה לה שיהיה לה נעים והיא לא תפחד? נשים לה בובות? לא נשטוף לה היום את הראש?

    נסה לראות אם כך תוכל להבין מה מפריע ואיך ניתן להקל עליה.

    אפשרות נוספת היא לעשות את המקלחת בהדרגה. למשל, יום אחד לשטוף רק את הרגליים לזמן קצר ולחזק אותה על כך. יום למחרת לשטוף גם את פלג הגוף התחתון ולחזק אותה וכן הלאה (זה מאתגר מבחינה היגיינית, אז אפשר אולי לעשות השלמת ניקיון עם מגבונים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו