חוסר ריכוז-בבקשה תשובה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר ריכוז-בבקשה תשובה
    רוית
    24/06/2015

    שלום
    הבת שלי בת 3,היא רוצה שאקריא לה סיפורים והיא מתרכזת כשאני מקריאה לה שני דפים ואחרי זה היא מתחילה לדפדף ולבהות בחלל החדר
    היום בגן כל הילדים בכיתה שלה שרו ועמדו בשורה ביחד והיא התעסקה במשהו אחר
    הביאו להם חיות ובמקום שתסתקרן היא בוהה בחלל החדר
    קשה לשבת ולשחק איתה,אין לה סבלנות לשבת,אחרי שלוש דקות משחק היא מאבדת את הסבלנות,אז קשה לי ללמד אותה דברים.
    מה לעשות?היא מתחברת בגן יותר לבנים אוהבת לרוץ איתם פחות עם הבנות,היא שובבה,האם זה טבעי שזה כך?
    מחכה לתשובות

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר ריכוז-בבקשה תשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר נוסף

    רוית
    24/06/2015

    כשאני שואלת אותה מה היא אכלה בגן בצהורים אז או שהיא לא עונה או שאומרת משהו לא נכון,והיא כן יודעת מה היא אוכלת,למה זה ככה?

    מחכה לתשובות

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר ריכוז-בבקשה תשובה - תגובה

    פז שפירא
    27/06/2015

    הי נעמה,

    ייתכן וביתך עדיין לא פיתחה מסוגלות לשאת תסכולים לאורך זמן וכדאי להמשיך ולהתמיד בפעילויות איתה, כמו קריאת ספר ברמה שהיא מסוגלת לשאת כרגע. ייתכן גם שבאמת, מבחינת הטמפרמנט שלה, היא מתחברת יותר למשחקים פיסיים ופחות לפעילויות לימודיות. אולי לכן היא נהנית ממשחק עם בנים, שהוא בדרך כלל פיסי יותר.

    לצד הקבלה של הטמפרמנט שלה ולצד המשך העבודה איתה על משחקים ופעילויות לימודיים, כדאי אולי לשאול את הגננת מה היא חושבת, ואולי עם יועצת הגן, אם יש כזו. זאת כיוון שהן יכולות לצפות עליה בזמן אמת בגן.

    לגבי הנושא של האוכל, ייתכן וביתך חשה שאינה רוצה לדבר על מה אכלה כיוון שזהו נושא שמעסיק אותך והיא חוששת מתגובתך? אפשרות נוספת היא אי רצון לספר על מה שהיה בגן - יש ילדים רבים שנלחצים ומרגישים שאינם רוצים "לדווח" על מה שהיה. את יכולה אולי להתעדכן עם הגננת לגבי הנושא הספציפי הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו