מרביץ לאמא....צועק...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מרביץ לאמא....צועק...
    אורית
    02/07/2015

    היי,
    בני בן שנתיים וחודש.
    נגמל מחיתול ועושה פיפי בשירותים אך קקי זה תהליך.
    הגמילה מפיפי לקחה פחות מחודש.
    הקקי הוא מתאפק וכואב לו .
    היום הוא התאפק והיה חסר מנוחה. רציתי לקלח אותו והוא צרח והתנגד שאוריד לו תבגידם והורדתי לו תוך כדי התנגדותו אך בליווי הסבר. לא הלך והוא צרח ...
    הלכתי לחדר והוא בא אחריי ערום ומדבר איתי וצורח בקול צרוד כזה של כעס....ואז בא ומביא לי מכה ביד ואפילו 3 .
    הסתכלתי עליו ולא אמרתי לו שאסור להרביץ כי ראיתי תילד בסערה מטורפת שלא ראיתי כמותה...
    ליטפתי אותו ודיברתי אליו עד שחיבקתי אותו
    מה את מציעה לי לעשות וכיצד את מציעה לי לגמול אותו מקקקי ? כי כשאני מנסה לעודד הוא בורח ממני ולא נותן לחבק /לעזור..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרביץ לאמא....צועק...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרביץ לאמא....צועק... - תגובה

    פז שפירא
    13/07/2015

    הי אורית,

    בנך חווה חוויה של כאב שמקושרת אצלו כעת לעשיית קקי. כדאי לגרום לו לעשות קקי מבלי שיכאב לו. למשל, לתת לו לשתות הרבה, אכילת ירקות וסיבים, מאכלי חלב. אם זה לא יעזור רופא יוכל לרשום לך אבקה ששותים שמרככת יציאות.

    יש ילדים רבים שנגמלים מפיפי מהר אך מתקשים עם הקקי. הפתרון הוא כאמור לעזור לו לחוות עשיית קקי שאינה מקושרת לכאב, תוך סבלנות רבה ומתן אפשרות להדרגה בתהליך הגמילה (למשל לעשות בסיר, בטיטול כשיושב על האסלה וכו').

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו