הימנעות מהשתתפות באירועי הגן והקייט

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הימנעות מהשתתפות באירועי הגן והקייט
    חסוי
    06/07/2015

    שלום,

    בני בן ה-6 נמנע בשנה האחרונה מלקחת חלק באירועי הכיתה, במסיבת סוף השנה הוא לא השתתף וישב כל האירוע בזמן שחבריו השתתפו. עכשיו שהחלה קייטנה ויש הפעלות כל יום, הוא גם לא רוצה להשתתף ובוכה אם מנסים לדבר איתו על זה. אני לא יודעת מה הבעיה האם הריקוד מרתיע אותו או כל פעילות שהיא מול הכיתה, כרגע יש אחראית זמנית ומפעילי החוגים משתנים מיום ליום. איך ניתן לעזור לו בחודש הזה, האם לתת לו להימנע מהאירועים היום יומיים או להתעקש שייקח חלק בחלק מהם? ומה ניתן לעשות לקראת כיתה א' כדי שזה לא ימשיך שם גם? אני לא רוצה שיבדיל את עצמו מאחרים או שזה יפגע לו בביטחון העצמי שלו. תודה, אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הימנעות מהשתתפות באירועי הגן והקייט - תגובה

    פז שפירא
    13/07/2015

    הי,

    בטווח המיידי לא כדאי ללחוץ יותר מידי. מה שכן, חשוב לאט ובהדרגה לחזק את בטחונו העצמי. אפשר לעשות זאת בדרכים שונות: לקחת לחוג שהוא טוב בו, לבלות זמן איכות עם כל אחד מההורים, לתת לו תפקידים, לעודד לעצמאות, להפגיש עם חברים אחר הצהרים, לחשוף תוך כדי תמיכה הורית לפעילויות חדשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו