גבולות לבן 3

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גבולות לבן 3
    ג'ודי
    07/07/2015

    בני בן 3 וחצי מעיז לעבור את הגבולות בבית בעזות רבה אם זה לקחת ללא רשות ממתק שאסרתי עליו לאחר שכבר קיבל אחד ולבוא להראות לי שלקח ללא רשות ולצחוק לי בפרצוף. לצאת מהחדר כשאני שמה אותו להרגע לאחר שהעיף משחקים והוזהר .מציק לאחיו בן השנה וחצי כשאני לא שמה לב כל פעם שעובר לידו הקטן מתחיל לבכות מאוד וכשאני שואלת מה קרה ? הוא עונה לי הוא נפל או קיבל מכה ואם אני לא בטוח רואה קשה לי להגיב לענין כי אני לא רוצה להעניש את הילד במידה שאולי כך קרה למרות שברור שרוב הפעמים זו הצקה שלו . בקיצור אני מוצאת את עצמי ממש חסרת אונים ולא ממש יודעת איך להעמיד את הילד במקום מבלי להענישו כל הזמן ולדחותו מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גבולות לבן 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גבולות לבן 3 - תגובה

    פז שפירא
    13/07/2015

    הי ג'ודי,

    יש דברים שאת יכולה לפעול בהם ביותר אסרטיביות מבלי לתת עונש. למשל, אם נוהג לקחת ממתקים מבלי רשותך, מעתה את יכולה לשים את הממתקים רק במקום שאת מגיעה אליהם ובכל פעם לתת אחד. זה אומנם כביכול פתרון "קל" אך מעביר את המסר שהשליטה אצלך. אם מציק לאחיו את יכולה לקחת את אחיו, לנחם אותו וללכת לחדר אחר (כך תשומת הלב מופנית דווקא לאחיו ולא אליו באותו הרגע). אם את לוקחת אותו לחדר להרגע את יכולה לשהות איתו בחדר, לעמוד ליד הדלת וכך וללדא שהוא אכן נמצא בזמן ההפסקה בחדר
    ולא יוצא.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו