חגיגצ יומולדת לילדה בת שנה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חגיגצ יומולדת לילדה בת שנה
    מורן
    15/07/2015

    שלום,
    תהיתי לגבי חגיגת יומולדת לילדה בגיל שנה.
    האם יש צורך בזה? הם זוכרים משהו בגיל כזה? האם הם נהנים מתשומת הלב/ הבלונים/ המוזיקה ומדובר בחוויה רלוונטית עבורם או פחות בעלת חשיבות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חגיגצ יומולדת לילדה בת שנה - תגובה

    פז שפירא
    16/07/2015

    הי מורן,

    ההנחה לגבי תינוקות ופעוטות צעירים היא שאין זכרון "דקלרטיבי" - כלומר שלא זוכרים סיפורים מהינקות אבל שיש זכרון "אימפליציטי" שהוא יותר ברמה הרגשית והחוויתית. כלומר, שילד שחווה הרבה חוויות טובות ומספקות כשהיה תינוק אומנם לא יזכור באופן מפורש את החוויות אך תהיה לו תחושה חיובית כלפי עצמו וכלפי הסביבה.

    ספציפית לגבי יום ההולדת, בעיני אם במשפחה יש חשיבות לימי הולדת ואתם ההורים נהנים מכך, זו יכולה להיות חוויה חיובית שתצטרף לאחרות בזכרון האימפליציטי. אך כאמור, אין מקום להתמקד בחוויה ספציפית מסויימת אלא במכלול.

    לסיכום, אני מציעה שאם זו יכולה להיות חוויה מהנה עבורכם ההורים עשו זאת. אפשר בהחלט גם לעשות משהו קטן וסימלי כיוון שזהו גיל שכל דבר קטן נחווה בעוצמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו