דילמה קשה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דילמה קשה
    שירלי
    21/07/2015

    שלום,
    יש לי שתי בנות בנות 5.5 ו10.5, שתיהן מאד רגישות. יש לנו חתולה שלאחרונה חלתה מאד ואנחנו כנראה נצטרך להרדים אותה בימים בקרובים :( הבנות מאד קשורות אליה ואני לא יודעת איך לעשות את זה. האם לקחת אותה בלי להגיד להן ואחרי זה לומר שהיא מתה או שלתת להן להיפרד ממנה. לי עצמי זה נורא קשה ואני רוצה להקל על הבנות עד כמה שאפשר. אני אישית חושבת שאולי עדיף לבשר להן כבר אחרי המעשה כי זה עלול להיות קשה מידי הפרידה. איך עושים את זה נכון?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילמה קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילמה קשה - תגובה

    פז שפירא
    22/07/2015

    הי שירלי,

    אני מאמינה דווקא שכדאי לדבר עם הבנות לפני ההמתה של החתולה וזאת כדי לאפשר מקום להיפרד, לדבר על הרגשות שלפני.

    כדאי לשבת איתן ולהסביר שחתולים חיים פחות זמן מבני אדם, שהחתולה שלכם חולה וכדי שהיא לא תסבול הרבה צריך להמית אותה. תוכלו לומר שיש לחתולה שלכם מזל שהיא זכתה להיות אצלכם, שהיתה לה קורת גג ובית חם. חשוב לשאול את הבנות מה הן מרגישות וחושבות ולתת לגיטימציה לרגש. אפשר להציע להן להיפרד ממנה בדרכים שונות - לתת לה אוכל שהיא אוהבת, ללטף אותה הרבה, לכתוב ולהקריא לכל בני המשפחה סיכום עליה ועל הדרך שעשיתם, להכין מצגת קצרה....

    זה באמת מאוד עצוב להיפרד מבעל חיים, משתתפת בצערכם ומאחלת שתצליחו להתמודד יחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו