בת 4 התקפי זעם

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בת 4 התקפי זעם
    ליזה
    23/07/2015

    שלום
    יש לי בת בכורה בת 4 ותינוקת בת חצי שנה.
    חייבת לציין שהבת 4 ילדה טובה מדהימה באמת. רגישה מאוד.
    מבלה המון איתי.
    אתמול בערב עמדתי לצאת לאנשהו והיא התחילה לצעוק. שהיא רוצה לבוא איתי ושהיא לא רוצה להישאק בבית. הסברתי לה שאמא הולכת למקום שרק מבוגרים הולכים אליו וילשים לא. ושהיא ואחותה נשארים בבית
    המשיכה לצרוח לדחוף. התקף זעם נוראי שלא נתקלתי בו מקודם. יצאתי מחדרה עד יעבור הזעם. חזרתי לחדר הכל על הרצפה הכסא הפוך. מאוד כעסתי אך הבנתי שבא מזעם. המשכתי והסברתי שיש מקום שילדים חא יכולים ללכת. לא התקיים דו שיח בעודה זועמת אלא רק כאשר נרגעה. בסופו של דבר נרגעה אחרי חצי שעה. ביקשה חיבוק ונשיקה ושאחזור מהר. רק לאחר שנרגעה ממש חיבקתי ונישקתי וזאת על מנת לא לקשר זעם לחיבה. והיא הלכה לישון.
    האם נהגתי בסדר?
    מה לעשות להבא? בטוחה שזה יחזור על עצמו. צריכה להוריד את התלות שלה ממני ושתדע להיות גם עם אחרים.
    אשמח למענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 4 התקפי זעם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 4 התקפי זעם - תגובה

    פז שפירא
    25/07/2015

    הי ליזה,

    נשמע שנהגת נכון, כי ביתך לא היתה פנוייה באותו רגע לשמוע ולהבין את ההסבר. בפעם הבאה, אני ממליצה להכין אותה קצת יותר זמן לפני (כמה שעות לפני) , להסביר לה שאת שוב הולכת למקום של גדולים, שאת מבינה שהיא רוצה להיות איתך, אך שאת תלכי ותחזרי די מהר. אם את רואה מצידה התנגדות, אתן יכולות לתכנן איך תיפרדו (למשל - חיבוק, שלוש נשיקות ואומרים ביי).

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו