להרגיע בדרך טובה,

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • להרגיע בדרך טובה,
    צליל
    25/07/2015

    שלום אני אמא ל2 בנים בן 5ושנתיים ו7חודשים, גרושה חצי שנה, הבכור ילד טוב, חכם, סקרן, מתעניין בכל דבר שזז,, אבל מאד איתי בעשיית הדברים שלו, אם זה בבוקר שאני שמה בגדים על המיטה שיתלבש, או לנעול נעל, וכלה בציחצוח שיניים זה יכול לקחת כל הסיפור גם שעה עד שיעשה את כל זה,ואז אני מצחצחת ועוד,, זה ממשיך ברחוב שהולכים לא אוחז לי יד לא מחזיק יד בעגלה, קופץ פתאום על ספסל ברחוב, נכנס לבינין יוצא מהצד השני, בקיצור חוויה לא קלה איתו ברחוב, חצי צוואר נתפס מרוב שאני קוראת לו כי הוא בשאנטי שלו,מאחורי מלפני, רק לא לידי, ואז אני בלילה בוכה כי כעסתי עליו מאד, (היינו אצל ניאורולוגית שקבעה שיש לו קשב וריכוז בשלב זה לא נותנים תרופה, אולי רק טיפול ריגשי. ודבר אחרון יש לו מן כמה שעות לפני השינה שהוא מתחיל להיות ממש נמרד, בלי עין הרע שזה כבר מפחיד אותי כאילו יש לו קוצים בישבן מה עושים? אשמח לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להרגיע בדרך טובה,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להרגיע בדרך טובה, - תגובה

    פז שפירא
    25/07/2015

    הי צליל,

    בקשר להתארגנות, כדאי להתעורר מוקדם יותר כדי להפחית לחץ ממך. כדאי לנסות לאתגר אותו לעשות דברים באופן מהיר יותר על ידי משחק ותחרות ("בואו נראה מי מתלבש הכי מהר", "מי שילך מהר יקבל ממני בגן מדבקה"...).
    לגבי הנמרצות לקראת השינה, האם ייתכן שהוא הולך לישון כשהוא כבר מאוד עייף? אם כן, כדאי להקדים את שעת השינה.

    באופן כללי, אם הוא אובחן כבעל ליקוי קשב, מומלץ להשתתף בהדרכות הורים כדי לקבל כלים ממוקדים להתנהלות עימו.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו