מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דילמה לגבי העברת גןיעל29/07/2015
שלום.בתי בת השנה ו8 בשנה האחרונה נמצאת בגן פרטי ממנו עד לפני 3 חודשים היינו מרוצים עד הרגע בו העבירו את הילדה מהתינוקיה לשכבה הבוגרת יותר.מאז הילדה מאוד מתקשה בגן ולא מוכנה להשתלב וכל הזמן בורחת לתינוקיה ועדיין מחוברת רק לסייעות של התינוקיה.התייעצתי עם הגננת והיא טוענת ששנה הבאה היא לא תיתן לה להתקרב לתינוקיה ותשלב אותה בבוגרים באופן טוטאלי אבל שהשנה היא עדיין לא מוכנה נפשית למרות הניסיונות הרבים. זו ילדה שצריכה דמות "עוגן" שתתן לה בטחון ואז היא פורחת,בבוגרים היא לא מצאה דמות כזו וממש מפחיד אותי שגם שנה הבאה היא לא תמצא(אותו צוות נשאר)האם לאור העובדה שלא הצליחו לשלב אותה עדיף להעביר אותה לגן אחר שנה הבאה?בכל זאת הם לא הצליחו 3 חודשים והילדה פשוט סובלת כי היא רואה את הסייעות של התינוקיה כל היום ורק אליהן היא מחוברת.בבית היא גם כזאת וצריכה המון יחס עד שנותנת אמון במישהו בסביבתה ואז פורחת ומשתחררת. תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילמה לגבי העברת גן - תגובה
פז שפירא30/07/2015הי יעל,
האם ישנה אפשרות שבשנה הבאה היא תישאר בקבוצת התינוקיה למרות שהיא תהיה הגדולה ביותר? יש ילדים שמצב כזה דווקא יכול להקנות להם בטחון וערך עצמי.
אם לא, נשמע דווקא שהגננת בקבוצת הבוגרים קשובה לצרכיה ולכך שאולי ביתך צריכה להיפרד בהדרגה מקבוצת התינוקיה ומהסייעות. חשוב לבחון כיצד את מתרשמת מהגננת החדשה - האם היא חמה, אמפטית, כיצד את מרגישה בנוכחותה ועל פי כך להחליט אם להשאיר את ביתך שם או לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
