הילד הכי גדול בן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הילד הכי גדול בן
    מיכל
    02/09/2015

    שלום רב,
    הבן שלנו הוא בן שנתיים וחמישה חודשים.
    בשנה שעברה הוא היה המשפחתון עם 7 ילדים נוספים. הוא היה בין הצעירים.
    השנה הוא ממשיך באותו משפחתון, אך 5 ילדים גדולים עזבו לגן עירייה ובמקומם באו קטנים- בין גיל חצי שנה לשנה ותשע חודשים.

    הוא הילד הכי גדול בגן!

    יש רק ילדה אחת בגילו.

    אודה מאוד להמלצה- מה לעשות.
    מצד אחד הגננת מעולה, אחראית ואוהבת
    מצד שני , הילד שלנו מאוד מפותח שכלית, שר, מדבר, מרכיב פאזלים.
    אנו חוששים שזה יפגע בהתפתחותו.
    ממש נשמח לשמוע את חוות דעתם של איש/ת מקצוע:
    האם כדאי להעביר אותו לגן אחר איפה שיש יותר ילדים בגילו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הילד הכי גדול בן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילד הכי גדול בן - תגובה

    פז שפירא
    10/09/2015

    הי מיכל,

    נשמע שבנך אוהב את הגן והגננת ולטעמי דווקא ניתן להפיק הרבה מאוד מלהיות הילד הגדול בגן. רק כדאי לבדוק עם הגננת שהיא מסוגלת לתת לו אחריות שאין לילדים האחרים ולפתח אותו באופן אישי מבחינה קוגניטיבית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו