התנהגות ובכי קיצוני במעבר לגן חדש

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התנהגות ובכי קיצוני במעבר לגן חדש
    ליז
    09/09/2015

    שלום,
    בתי הבכורה בת שלוש, ילדה נבונה פקחית מאוד ובוגרת, (מדברת מגיל 10 חודשים, מתקדמת עם החומר יודעת צבעים וחיות מספרים וכו' באנגלית ובעברית).
    החל מגיל שנה היא היא היתה בגן פרטי קטן ואינטימי עם כמות קטנה של ילדים. שם היתה לדברי הגננות " מלכת הגן" ואהובה על כולם.
    בתחילת החודש היא עברה לגן חדש "גן עייריה" טרום טרום חובה.
    היום זהו היום הרביעי שלה בגן.
    היא כמובן בוכה וקשה לה.
    אבל אני רואה שהיא מתנהגת בצורה קיצונית, עוד מהלילה מתחילה בבכי שלא רוצה את הגן.
    צועקת לא מוכנה שאני לא אהיה איתה בקשר עין, קמה בבכי בבוקר, לא אכלה בגן ובקושי אוכלת בבית.
    הבוקר השתוללה וצרחה ( דבר שבגדול לא אופייני לה)
    אני מבינה שככה זה בתחילת שנה ויש ילדים שלוקחים קצת קשה את המעבר ולוקח להם זמן הסתגלות. אבל האם הילדה שלי מתנהגת בצורה קיצונית ובמצוקה? קשה לי נורא אני מגיעה לעבודה עם דמעות ולא מרוכזת בגלל מחשבות.
    מה עליי לעשות? איך עליי להתמודד? מה עליי להגיד לגננת, היא מצידה אומרת לי להירגע. ושזה יחלוף לילדה. אשמח לחוות דעת. תודה מראש ליז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות ובכי קיצוני במעבר לגן חדש - תגובה

    פז שפירא
    10/09/2015

    הי ליז,

    ביתך מגיבה בעוצמה לשינוי שמאוד קשה לה. בשלב זה, כדאי למרות הקושי לתת עוד זמן להסתגלות. כדאי לשוחח עם הצוות ולוודא שביתך תקבל תשומת לב וחום רבים מהם. כדאי להעביר לביתך את המסר שאת מאמינה בצוות הגן שיוכלו לעזור לה. בדקי מה המצב כעבור שבוע וכעבור שבועיים ואם אין שיפור התייעצי שוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו