שלום רב

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב
    נויה
    11/09/2015

    שלום רב
    ביתי בת 7 ילדה מקסימה 7נבונה לפני כחודשיים בערך היתה חולה בוירוסים שונים של שילשולים הקאות ולאחר מכן היתה לה ברונכיט שזה טופל באנטביןטיקה וזה גרם לה לבחילות הייתי אצל הרופא אמר שזה הגיוני ולא להפסיק את הטיפול לאחר הטיפול זה עבר קצת ומאז התחילה אחת לשבוע לומר לי אמא יש לי בחילה בהתחלה נלחצתי מזה והיא ראתה וככה זה המשך עד היום מתלוננת אחת לשבוע על בחילה שעוברת אחרי 10 דקות הייתי כמה פעמים אצל הרופא גם עשה בדיקות הכל תקין אמר לעזוב בנתיים את זה יש לציין ששאלתי אותה מה היא מרגישה שיש ןה בחילה היא לא יודעת ןהגיד והאם זה יכול להיות פסיכולוגי מה אפשר לעשות עם זה אודה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב - תגובה

    טל עמיעד
    25/09/2015

    שלום נויה,
    מתיאורך נשמע כי ישנו מניע רגשי כלשהו מאחורי ההתנהגות של ביתך. התופעה אינה חריגה וייתכן והילדה מנסה כך לשחזר מעט מתשומת הלב העודפת שילדים מקבלים בדרך כלל כשהם חולים. ניתן להסביר לה כי חשוב לכם להבין מתי היא "חולה באמת" ומתי היא מנסה לומר לכם משהו אחר בדרך זאת ולהציע לה חלופות, למשל: "במקום שתגידי שיש לך בחילה כשאין לך, אז אולי תגידי שמשעמם לך ואת רוצה לשחק/להיות עם אמא וכו'".
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו