מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אבא עצבניאורין24/09/2015
שלום בני בן ה 8 היה חשוף למריבות שלי עם בעלי. במהלכן הוא היה צועק עליי (גם אני ) אבל הייתי גם בוכה בנוכחות הילד. ברור לי שזה דבר שאסור לעשות (לריב בנוכחותו או לבכות). אולם התקשיתי להחזיק את העצבים והתפרצתי. אציין שבני היה מאד קשור לאביו תמיד חיפש אותו ונדמה אפילו שאהב אותו יותר מאשר אותי. מאז אותם מקרים הוא אומר לי מידי פעם "אני אומר אותך לאבא והוא יצעק עלייך ואת תבכי" התעלמתי מאמרות אלו. היום אמר אבא כועס אבא עצבני אבא רותח ושוב התעלמתי. איך. עליי להגיב כדי שיפסיק לומר זאת? אציין גם שבעלי היה עבורו כמו חבר , צחוקים אבל ללא הצבת גבולות ולאחרונה החל להיות קשוח יותר ולהציב לו גבולות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך חהגיב לילד?
אורין26/09/2015חשוב לי לומר שבני ילד רגיש ומפני שנחשף למריבות ביינינו ומפני שאבא שלו החל להגיב אליו בצורה קשו חה ולעיתים בחוסר רגש בני אומר מידי פעם והוא בן 8 אבא יצעק עלייך ואת תבכי או אבא כועס אבא רוגז אבא עצבני. איך עליילהגיב לאמרות אלו? מה עליי לומר לו? עד עתה לא התייחסתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך חהגיב לילד? - תגובה
טל עמיעד30/09/2015שלום אורין,
חשוב לעשות עבור הילד הפרדה בין הקשר שהיה בין אמא לאבא לבין הקשרים של כל אחד מכם מולו. אני מבין ממה שכתבת שאתם כבר לא יחד, וייתכן ומה שאת מתארת הוא תהליך טבעי של הילד של התמקמות מחדש במערכת הקשרים במשפחה ומול כל אחד מכם בנפרד, כמו גם חלק מתהליך העיבוד שלו את הפרידה ואת המריבות שקדמו לה. במידה ואין התנהגויות נוספות שהשתנו אצלו ואין עדות למצוקה רגשית נוספת שקיימת הייתי פשוט ממליץ לדבר איתו על כך שאבא ואמא כעסו ורבו, שזה לא משהו שקשור אליו ושלפעמים גם הוא יכול לכעוס או לבכות כשכועסים עליו וכך גם המבוגרים.
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
