אמא דואגת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אמא דואגת
    גון
    29/09/2015

    אני אמא לשלושה ילדים בן 9ובת 6 והקטנה בת 2 ושלושה חודשים ,. אני רוצה להתייעץ איתכם לגבי קטנה שלי היא ילדה מאוד חכמה מדברת ומסבירה מה שהיא רוצה מספרת סיפורים אפילו ילדה טובה לפעמים עקשנית כמו בני גילה היא הייתה עד גיל שנתיים אצל חמותי כל יום עד שעות הצהריים רק לפני חודשיים הכנסתי אותה לגן חדש שהגן מחולק לשלוש שכבות תינוקות , ביניים וגדולים שהיא נמצאת בשכבת הגדולים שמספרם בקבוצה 7 שהם מתחילים מגיל שנה ושמונה חודשים עד הגיל. שלה שהיא הגדולה ביניהם ...
    היא מאווווד אוהבת ללכת מאוד שמחה לדבר על הגן .. הבעיה כשחוזרת הביתה היא נהפכת לתינוקת ממש לא רוצה לדבר רק מסמנת לי בשפת הסמנים ... בוכה הרבה וזה מאוד מקשה עליי בחיי יום יום מילדה כמעט עצמאית לממש תינוקת ,..
    אני דואגת שהיא רואה הרבה תינוקות ומחקה אותם והדאגה שלי שאולי זה ישפיע על ההתפתחות שלה ... אולי שאני לא התאמתי המסגרת הנכונה לה ...אחרי שהתייעצתי עם המטפלת היא אמרה שזה תהליך טבעי ועם הזמן זה יעלם ...
    תעזרו לי לקבל החלטות ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא דואגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא דואגת - תגובה

    טל עמיעד
    30/09/2015

    שלום רב,
    כמו שאמרה המטפלת, נשמע שהתהליך הוא טבעי ונורמטיבי ויכול להיות חלק מקשיי הקליטה בגן. במידה והדבר מפריע לכם, אתם יכולים לעודד אותה במקומות בהם היא עושה "דברים של גדולים" כמו לאכול לבד, לסייע לכם להתלבש וכו', להדגיש שם כמה זה כיף שהיא כבר גדולה ויודעת לעשות את הדברים האלה, כשהנקודה המרכזית היא לא להתלונן בפניה על כך שהיא מתנהגת כמו תינוקת אלא לעודד את ההתנהגות הבוגרת יותר.
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו