פוביה מבלונים בת 4.5

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פוביה מבלונים בת 4.5
    אור
    30/09/2015

    היי
    הבת שלי, בת 4.5, סובלת כבר שנה מפחד אמיתי מבלונים. היא לא מסכימה להיכנס לימי הולדת שיש בלונים, ואם תסכים ותהיה רחוקה ובלון אחד יתפוצץ- היא נכנסת להסטריה.
    אין לי ספק שהפחד הוא אמיתי, ואין לי ממש מושג ממה זה נגרם (יש לי תחושה שזה נגרם דווקא מיום העצמאות בגיל 3 אז נבהלה מזיקוקים. ביום העצמאות האחרון- לא הסכימה לצאת לטייל ונשארנו בבית).
    איך ניתן לטפל בזה? היא לא מסכימה גם שינפחו בלוון ויקשרו אותו לידה....
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוביה מבלונים בת 4.5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוביה מבלונים בת 4.5 - תגובה

    טל עמיעד
    30/09/2015

    שלום אור,
    ניתן לנסות ששאתם תתווכו לילדה את החשיפה לבלונים, לתת לה לגעת תחילה בבלון לא מנופח, אח"כ לנפח לידה ולהוציא אוויר, לתת לה לשחק בבלון קשור מנופח וכו', ובסופו של דבר אפילו ללמד אותה כיצד לפוצץ בלונים, להכין אותה מראש לכך שיהיה רעש, שזה רק רעש וזה לא עושה כלום חוץ מטיפה להבהיל. חשוב שהכל יעשה עם חיוך ובאווירה טובה, וכמובן בקצב שלה. במידה ואתם מרגישים שזה לא צולח, ניתן לפנות לטיפול ממוקד בפוביה לילדים, מומלץ על טיפול CBT אצל מטפל/ת מוסמכים ומוכרים ע"י איט"ה. מדובר בדרך כלל בטיפול קצר ויעיל.
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו