אהבה בגיל 14

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אהבה בגיל 14
    אמא מודאגת
    22/10/2015

    שלום רב. בני בן 14 וחצי לומד בכיתה ט'. בקיץ הכיר חברה בת גילו והם מנהלים קשר טלפוני, SMS, ווטס אפ וכו'.
    אני מרגישה שהבן שלי מעופף. ירד בלימודים. כל הזמן אני מקבלת התראות לגבי התנהגותו, מחסור מלימודים. ציונים מאוד נמוכים.
    הוא מרבה לשבת עם הפלאפון ולהתכתב איתה.
    הם כותבים אחד לשניה אני אוהב/אוהבת אותך. מדברים על חתונה וילדים. ועוד כל מיני שטויות.
    אני נורא דואגת ללימודים שלו. כי הוא ילד חכם. ועד עכשיו למד בסדר והשנה מתחילת השנה ממש ירד.
    שנה שעברה סירבתי לכל קשר עם חברות והשנה הסכמתי אמרתי לו אתה בוגר ואני סומכת עליך. אבל הכל הרבה יותר גרוע ואני מצטערת שהסכמתי לו לחברה.
    מה עלי לעשות. כבר קיבלתי מספר פעמים אזהרה על כך שיוציאו אותו ממגמה זו או אחרת.
    בבקשה אשמח לקבל את עצתכם.
    אמא מודאוגת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אהבה בגיל 14

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהבה בגיל 14 - תגובה

    פז שפירא
    23/10/2015

    נשמע שיש מקום לאפשר את הקשר עם החברה, כפי שעשית שכן קשרים עם בני המין השני הינם דבר נורמלי ותואם את גיל ההתבגרות.
    למרות שבנך יחסית צעיר, כדאי לשוחח עם בנך על הנושא של אהבה ומיניות, להסביר על מין בטוח ולת לו אפשרות לשאול שאלות המעניינות אותו.

    לגבי הלימודים, כדאי להעביר את המסר שחשוב לכם שימשיך להצליח בלימודים, כפי שהיה עד לא מזמן ושאתם תעזרו לו בכך: לשבת איתו להכין שיעורים או להתכונן למבחנים/להביא סיוע של מורה פרטי.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו