שטיפת ידיים והשתנה מרובה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שטיפת ידיים והשתנה מרובה
    חן
    31/10/2015

    שלום,ביתי בת 6 וחצי,עלתה השנה לכיתה א' ועברה תקופת הסתגלות לא קלה.כיום הולכת בהסכמה לביה"ס ומתפקדת יפה תוך שמשתפת אותנו בכך שלא אוהבת ללכת ושמתגעגעת אלינו. בתקופה זו גם החלה ללכת בתדירות גבוהה לשירותים ולאחרונה החלה לשטוף ידיים בתדירות ממש גבוהה-למשל אתמול לאחר שחזרה שטפה בהתחלה ידיים כל כמה דקות,כששאלנו מה קרה בהתחלה אמרה שזה בגלל עכבר מת שמצאו בחצר ביה"ס ובהמשך סיפרה שמורה כעס עליה כשאיחרה לשיעור(איחרה כי הייתה במבחן עם המחנכת ואותו מורה לא ידע שזו הסיבה)ואמר לה שתצטרך לבוא אליו בהפסקה.בהפסקה ביתי פנתה למחנכת שלה והיא הסבירה לה שתסביר על כך לאותו מורה.
    רציתי לשאול לגבי הנושא של שטיפת הידיים וריבוי ההליכה לשירותים ,והאם יש צורך לדעתכם לפנות לייעוץ או לחכות עוד ולראות אם הדברים נרגעים,תודה ואשמח לעזרתכם,חן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שטיפת ידיים והשתנה מרובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שטיפת ידיים והשתנה מרובה - תגובה

    פז שפירא
    31/10/2015

    הי חן,

    נשמע שקיימת אצל ביתך מתח מסויים אך השאלה היא עד כמה הוא משמעותי. לשם התחלה, אני מציעה לשוחח עם המחנכת ולשאול אותה כיצד היא רואה את הדברים - איך התפקוד של ביתך בבית הספר ואיך היא נראית מבחינה רגשית. במקביל אני מציעה להמשיך עם השיחות שלכם עם הבת ולאפשר לה להמשיך לשתף.

    כדאי לבחון לאורך זמן ולראות - אם שטיפת הידיים וההשתנה המרובה לא יחלפו בזמן הקרוב כדאי לפנות לייעוץ פרטי. לגבי ההשתנה המרובה כדאי לערוך קודם לכן בדיקות רפואיות כדי לשלול גורמים פיסיים כמו דלקת בדרכי השתן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו