מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שלום הילדה שלי בת 9 עם ביטחון עצמירוז03/11/2015
נמוך...אף פעם לא מאמינה בעצמה ברגע של כעס כל הזמן פוגעת בעצמה
למה שילדה תרצה לפגוע בעצמה ?!!1שורטת את עצמה.... ממה זה נובע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום הילדה שלי בת 9 עם ביטחון עצמי - תגובה
טל עמיעד03/11/2015שלום רוז,
תגובה של פגיעה עצמית יכולה לנבוע במקרים רבים מכעס ותסכול על חוויות שונות שמתורגמות להפנייתם כלפי העצמי של הילד.
לא תיארת את אופי הפגיעה העצמית ואת חומרתה אז קשה לי להתייחס ספציפית למקרה, במידה והפגיעה העצמית חמורה יש לפנות בהקדם להתייעצות עם איש מקצוע מוסמך.
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן יש לה הרבה כעס ותיסכול
רוז04/11/2015אבל למה לא להפנות את הכעס כלפי חוץ להרביץ לכרית???היא כל הזמן פוגעת בעצמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן יש לה הרבה כעס ותיסכול - תגובה
טל עמיעד04/11/2015להפנות את הכעס כלפי חוץ זה בעצם לתת ביטוי לכעס כלפי העצמי שביתך חשה.
ממליץ לשבת ולנסות לחשוב איתה על דרכים אחרות בהן היא יכולה לבטא את התסכול שלה ולעזור לה לפתח סט של התנהגות אשר מתאים יותר לגילה, למשל, לבוא ולספר לכם ממה היא כועסת ועל מה ולנסות יחד למחוא לזה פיתרון, לקבל זמן שקט עם עצמה לקרוא או לצייר או לשחק במשחק שהיא אוהבת כל פעם שהיא מרגישה ככה כעוסה.
התייחסת לביטחון עצמי נמוך אך לא סיפרת כיצד זה בא לידי ביטוי, במידה והדבר קשור לתחום החברתי בבית הספר מומלץ לדבר על כך עם המורה ולראות כיצד היא יכולה לסייע לה לרכוש חברות, ייתכן שגם פנייה לפסיכולוג בית הספר יכולה לעזור.
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
