מסימני הגיל והמצב או צורך בייעוץ?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מסימני הגיל והמצב או צורך בייעוץ?
    לימור
    06/11/2015

    בתי בת 3. אינטיליגנטית, תקשורתית, לפי דיווחי הגן בוגרת, עצמאית, חכמה וחברותית. בבית אנחנו חווים אותה לגמרי אחרת... התקפי זעם אגרסיביים, צרחות ובכי כשלא מקבלת מה שמבקשת, מתכנסת בעצמה ולא מתקשרת אלא רק בוכה וצורחת במצבי מצוקה. מוצאים עצמנו חסרי אונים. תהייה- האם מדובר במצב שדורש אבחון וייעוץ פסיכולוגי או מסימני הגיל, כמו שרופא הילדים מעריך? תוהה לגבי הצורך בפסיכולוג, מתכוונים גם כך להעזר ביועצת הורות . תודה, לימור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסימני הגיל והמצב או צורך בייעוץ? - תגובה

    פז שפירא
    09/11/2015

    הי לימור,

    הפער בין התנהגותה של ביתך בין הגן לבית דווקא מרגיע שכן ניתן להבין מכך שיש לביתך יכולת לשלוט בהתנהגותה. ילדים רבים בגיל זה מבקשים להשיג אוטונומיה דרך התנהגויות כאלה. כיוון שאת מתארת שאתם ההורים חווים הרגשה של חוסר אונים אני חושבת שטוב שאתם פונים לייעוץ מקצועי בעניין כדי לקבל כלים לחיזוק הסמכות ההורית שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו