אחות חדשה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אחות חדשה
    טניה
    06/11/2015

    שלום, לפני שמונה חודשים נולדה לי תינוקת ומאז שהיא נולדה הבן שלי בן כמעט 6 שנים נדבק אלי ( לפני שילדתי הוא היה נדבק אך לא ברמה הזאת) ואין לי בעיה עם זה כי אני יודעת שהתינוקת החדשה משפיעה עליו למרות שהוא מראה כמה הוא אוהב אותה וכאשר שאלתי אותו, הוא ענה שטוב לו שיד לו אחות והוא כבר לא לבד, אך הבעיה היא שהחברים שלא באים לבקר אותו לבד והם רוצים שהוא יבוא לבקר אך הוא מסרב ומבקש שאני אשאר ואם אני יוצאת מהבית של חברים הוא משתולל ובוכה-- מצב לא נעים וחבריו מתחילים לכעוס עליו שהוא מסרב לבוא אליהם, ואני מפחדת שיאבד חברים כך, מה עלי לעשות??! ניסיתי לדבר איתו ולפתות אותו בטיולים וב,,,,אך הוא אמר לי אני לא רוצה ללכת אליהם, טוב לי כך, שרק הם יבואו, ואני מתביישת לנסות לעזוב אותו אצל עוג אמא שלא יעשה לי השתוללויות בכי כמו קודם, תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחות חדשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחות חדשה - תגובה

    פז שפירא
    09/11/2015

    הי טניה,

    האם שאלת את בנך מדוע הוא אינו מעוניין להישאר אצל חברים לבד? כדאי לברר זאת כדי לחשוב כיצד ניתן להרגיע אותו ולעזור לו בעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו