מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חרדת זרים תינוקתשירי16/11/2015
הי
בתי בת 8 חודשים. אני איתה בבית ומתכננת להיות עד שתהיה בת שנה וחצי. מגיל חודשיים ואיני מגזימה..היא מסרבת ללכת לידיים זרות ומגיבה בבכי ומצוקה. מאד היוולדה היא רואה את הסבתות 2- 3 פעמים בשבוע כל אחת, בדרך כלל כשאני נוכחת מכיוון שהן באות לעזור גם עם הבנים שלי תאומים בני 4. במידה ואני משאירה אותה לבד עם אחת הסבתות לכמה שעות בין פעם לפעמיים בשבוע...היא צורחת ובוכה ללא הפסקה...גם במשך כמה שעות רצוף ועד שהיא כמעט נחנקת מבכי. הסבתות חסרות אונים...גם אני וכמובן היא. חשוב לציין שכשאני או בעלי חוזרים היא שבה להיות צוהלת ושמחה באופן מיידי. אני חשה שזה נעשה קיצוני ולא משתפר אלא מחמיר ככל שהיא גדלה על אף שהיא כבר מכירה את הסבתות...אמורה לחוש מידה של ביטחון איתן.. אני אובדת עצות בעניין....איני רוצה להפסיק את הלימודים ואיני חושבת שזה נכון...אשמח לכל עצה או פתרון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדת זרים תינוקת - תגובה
פז שפירא20/11/2015הי שירי,
ייתכן שכדאי להחזיר לביתך את הביטחון בכך שאת או בעלך תחזרו. כדאי לנסות ולעשות תהליך הדרגתי בו הסבתא מגיעה, את מחבקת את ביתך ואומרת לה שעוד מעט תחזרי, יוצאת וחוזרת כעבור כמה דקות. לעשות זאת במשך כשבוע ואז להגדיל בהדרגה את טווח הזמן שבו תהיי מחוץ לבית. חשוב שאת תרגישי בטחון ותקריני ביטחון בכך שאת הולכת וגם עוד מעט חוזרת. כמו כן, כדאי לבדוק אם הסבתות מה הן עושות על מנת לנסות ולהרגיע את ביתך. אולי אפשר להציע להן אפשרויות נוספות.
במידה וזה לא יעזור, תוכלי להתייעץ כאן שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
