חרדת זרים תינוקת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חרדת זרים תינוקת
    שירי
    16/11/2015

    הי
    בתי בת 8 חודשים. אני איתה בבית ומתכננת להיות עד שתהיה בת שנה וחצי. מגיל חודשיים ואיני מגזימה..היא מסרבת ללכת לידיים זרות ומגיבה בבכי ומצוקה. מאד היוולדה היא רואה את הסבתות 2- 3 פעמים בשבוע כל אחת, בדרך כלל כשאני נוכחת מכיוון שהן באות לעזור גם עם הבנים שלי תאומים בני 4. במידה ואני משאירה אותה לבד עם אחת הסבתות לכמה שעות בין פעם לפעמיים בשבוע...היא צורחת ובוכה ללא הפסקה...גם במשך כמה שעות רצוף ועד שהיא כמעט נחנקת מבכי. הסבתות חסרות אונים...גם אני וכמובן היא. חשוב לציין שכשאני או בעלי חוזרים היא שבה להיות צוהלת ושמחה באופן מיידי. אני חשה שזה נעשה קיצוני ולא משתפר אלא מחמיר ככל שהיא גדלה על אף שהיא כבר מכירה את הסבתות...אמורה לחוש מידה של ביטחון איתן.. אני אובדת עצות בעניין....איני רוצה להפסיק את הלימודים ואיני חושבת שזה נכון...אשמח לכל עצה או פתרון
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדת זרים תינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדת זרים תינוקת - תגובה

    פז שפירא
    20/11/2015

    הי שירי,

    ייתכן שכדאי להחזיר לביתך את הביטחון בכך שאת או בעלך תחזרו. כדאי לנסות ולעשות תהליך הדרגתי בו הסבתא מגיעה, את מחבקת את ביתך ואומרת לה שעוד מעט תחזרי, יוצאת וחוזרת כעבור כמה דקות. לעשות זאת במשך כשבוע ואז להגדיל בהדרגה את טווח הזמן שבו תהיי מחוץ לבית. חשוב שאת תרגישי בטחון ותקריני ביטחון בכך שאת הולכת וגם עוד מעט חוזרת. כמו כן, כדאי לבדוק אם הסבתות מה הן עושות על מנת לנסות ולהרגיע את ביתך. אולי אפשר להציע להן אפשרויות נוספות.

    במידה וזה לא יעזור, תוכלי להתייעץ כאן שוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו