מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד בן 5 רגישטלי22/11/2015
שלום רב! השנה בני בן 5 עלה בגן חובה. אין לו בעית ביטחון עצמי, הוא מאוד מבוקש חברתית, (מאז שהוא קטן), קל לו להסתדר עם ילדים/אנשים חדשים, והוא ילד חכם מאוד. יש בעיה שכל הזמן בגן מתלוננים שהוא כועס על כל דבר קטן, כשניצחו אותו במשחק, כשאומרים לו משהו שלא מוצא חן בעיני ילדים אחרים, כשחוטפים לו משהו וכו, הוא כועס מאוד, בוכה, הוא אומנם לא פוגיע באף אחד, אבל מאוד כועס, הולך לצד ולוקח לו זמן להרגע ורק אז חוזר. הוא ילד יחיד כך שבבית אני לא רואה התנהות כזאת בכלל, כמו כן בבית הוא יודע שעל אמא ואבאב התנהגות כזאת לא עובדת, ולא תעזור לו בכלום לכן אין שום זעם, וכשבבית/חנות הוא לא מקבל משהו והוא איתי או עם אביו, הוא מקבל את הסירוב בברכה. אין בבית בעיות שינה איתו, הוא בכיף בשעה 8 הולך להתקלח ולישון, הוא מאוד ממושמע, לכן קשה לי כל כך לעזור לו בנושא. מה אפשר לעשות? האם צריך לפנות לאיש מקצוע? נמאס לי כל יום אחרי הגן לשמוע "כמה שהוא רגיש וכועס על כל דבר קטן." תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן 5 רגיש - תגובה
פז שפירא22/11/2015הי לקסי,
דווקא נשמע שבנך מגיב היטב למצבים מתסכלים. הוא אומנם כועס ובוכה אך יש לו את היכולת להרגע כעבור זמן ולחזור לפעילות. לטעמי אין מקום להתייעצות עם איש מקצוע. תוכלי בבית לעבוד איתו מעט על קבלת ניצחון והפסד, למשל על ידי כך שתשחקי איתו משחקי קופסה תחרותיים, תתמכי בו כשהוא מפסיד אך גם תתעקשי על החוקים. כך הוא גם יוכל לראות כיצד את מגיבה כשאת מנצחת וכשאת מפסידה. ייתכן גם שיעזור לבנך לשמוע מידי פעם על הצלחות שלך בעבודה לצד דברים בהם לא הצלחת, על מנת לעזור לו בתהליך הלמידה וההבנה שלעיתים מצליחים ולעיתים נכשלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
