התנהגות חרדתית של בת 4

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התנהגות חרדתית של בת 4
    אמא
    25/11/2015

    שלום רב

    יש לי ילדה , עוד מעט בת 4, האמצעית בין 2 אחים.
    השנה התחילה גן לראשונה בחייה.
    הימים הראשונים של הגן היו טובים והיא אהבה ללכת. מאז וכבר כמה חודשים היא מתנהגת בצורה שלא הכרנו.
    היא בוכה בעיקר בבקרים ולא רוצה ללכת לגן, היא רוצה להקיא וכל הזמן חוזרת על אותן שאלות שקשורות לגן כמו 'יש לי קצת גן היום"? "יוצאים לחצר ואז הולכים הביתה?". אנו עונים לה בבירור ובסבלנות על השאלות אך הן לא מפסיקות. זה יכול לחזור על עצמו 30 פעם ביום. הגננת מספרת שבגן היא ביישנית ויש לה קצת קושי חברתי אבל בסך הכל היא בסדר. שהילדה חוזרת הביתה היא אומרת שהיה כיף בגן.
    האם זאת התנהגות כפייתית?, אנחנו מאוד סובלים מזה וזה גורם בבית לאוירה לא נעימה כי עם כל השאלות הללו כבר אין לנו כח לענות ואנחנו מתחילים לצעוק עליהה שתפסיק. אשמח להכוונה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התנהגות חרדתית של בת 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות חרדתית של בת 4 - תגובה

    פז שפירא
    29/11/2015

    הי,

    זו לא נשמעת התנהגות כפייתית אלא התנהגות הנובעת ממצוקה. חשוב לבדוק מה קשה לביתך בגן וכיצד ניתן לעזור לה. אני מציעה להיפגש עם פסיכולוגית הגן, לבקש ממנה לערוך תצפיות על ביתך בגן ולהיפגש איתכם כדי לערוך תוכנית התערבות בעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו