הפסקת גמילה מחיתולים בלילה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת גמילה מחיתולים בלילה
    רועי
    26/11/2015

    שלום,
    בתנו בת 5 ו-10 חודשים. שובבה, שמחה, חייכנית, חיובית, עצמאית, חכמה, הכל נהדר.
    לפני גיל שנתיים הודיעה שהיא לא רוצה יותר חיתולים ותוך שתי שניות בערך נגמלה לגמרי במשך היום ללא בעיה. בלילה זה לא הלך ואחרי מעט זמן החלטנו לחזור לחיתולים רק בלילה.
    מתישהו לאורך הדרך ניסינו להוריד חיתול לילה, וזה לא הלך
    לפני כחודשיים אשתי דיברה איתה שננסה שוב, והיא גם רצתה. זה לא הולך. אמנם אנחנו לוקחים אותה כל לילה לפני שאנחנו הולכים לישון, לשירותים והיא משתינה. עדיין, בערך בוקר אחד מכל שניים (אולי יותר) מתעוררת מהרטבה במיטה. לא עושים מזה דרמה, בדרך כלל לוקחים לשטוף וכבר לוקחים לסלון לשוקו והתעוררות.
    אבל לי די נמאס, אישית לא חשבתי מראש שכדאי להתחיל עם זה ואני בעד לחכות שתיגמל בעצמה. לא הפריע לי וגם לא ממש לה שהלכה לישון עם pull ups. מתיש לקום כל בוקר מוקדם מדי (מרטיבה בסביבות 6) פלוס טיפול בה פלוס החלפת מצעים וכביסה. לפעמים זה גם יותר מוקדם ובאמצע הלילה.
    אשתי חושבת שנעשה לה עכשיו נזיק עם נחזיר אותה ל pull ups וצריך ללכת לטיפול. אני חושב שלא יקרה כלום ואפשר בכיף לחכות עוד כמה חודשים לפני שעושים מזה עניין שדורש טיפול.
    אז ההכרעה עוברת אליכם (טוב, לא באמת אבל נשמח לשמוע דעתכם).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרה

    רועי
    27/11/2015

    חשוב לי להבהיר בהמשך להודעה הקודמת שהרעיון הוא לדבר איתה על הפסקה זמנית, ולהגיע להסכמה. אין כוונה להודיע או לכפות את זה בהתנגדות. אנחנו בדרך-כלל מצליחים להגיע להסכמות. אם תתעקש ארד מזה, ההנחה שזה יוכל להיעשות בהסכמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת גמילה מחיתולים בלילה - תגובה

    פז שפירא
    29/11/2015

    הי רועי,

    אני מציעה שתעשו שני דברים - ראשית שתבדקו עם בתכם אם זה מתאים לה ללבוש את הפולאפס ואם זה מתאים לה לתת לה (אך אם תתנגד - לא). במידה והיא לא תתנגד זה עשוי להקל עליכם ההורים מבחינה פרקטית ורגשית. במקביל אני מציעה ללכת לטיפול - תרופתי אצל פסיכיאטר או טיפול בזמזם/פעמון. אלו טיפולים הנותנים מענה לגורמים הפיסיולוגיים של הרטבת הלילה וכדאי להשתמש בהם אם הילד ממשיך להרטיב אחרי גיל 4. אלו טיפולים שניתן להשתמש בהם גם אם הילד לובש פולאפס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    רועי
    30/11/2015

    בינתיים דיברנו איתה. שאלתי אותה בפשטות "אולי נחזור קצת לפולאפס לחודשיים-שלושה ואז ננסה שוב", והיא ענתה בפשטות "סבבה" והלכה לבנות בלגו. וכך עשינו בלילה בלי שהיו עוד שאלות. נחשוב על האפשרות של הטיפולים שהצעת.

    רועי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו