מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מעבר גן - אוטוטו בן חמששלי27/11/2015
שלום בני עוד חודשיים בן 5.
עלה לגן של ילדי טרם חובה וחובה.
בני הוא ילד נמוך קומה , הכי נמוך בגן,-ומבחינה רגשית תינוקי .
לפי התחושה שלי ושחחתי על כך עם הגננת קשה לו חברתית בגן
רוב הילדים כ 27 מתוך 35 הם ילדים שיעלו שנה הבאה לכיתה א
אני שוקלת להחזיר אותו לגן בו היה קודם.. נשארו שם כמה ילדים משנה שעברה שהוא מכיר ורובם שם ילדי טרום טרום חובה
אציין שהוא ילד חכם מאד ומבחינה זו אין לו בעיה כיום.
האם זה יכול לפגוע בו אם אעביר אותו באמצע שנה גן? האם יחווה זאת ככשלון? יודע שהוא בגן של גדולים היום...? אני ממש מוטרדת
תודה רבה לתשובה
שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעבר גן - אוטוטו בן חמש - תגובה
פז שפירא29/11/2015הי שלי,
לדעתי כדאי לנסות ולמצות את הדרכים בהן ניתן לעזור לבנך, במסגרת הגן הנוכחי טרם שוקלים את האפשרות להעביר אותו גן. מהן הדרכים בהן את והגננת נקטתן כדי לעזור לו להשתלב מבחינה חברתית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעבר גן- המשך
שלי02/12/2015שלום
הגננת אמרה שתנסה לשים יותר תשומת לב
אבל אני מרגישה שהוא "נאבד" בגן
בעוד שבגן של ילדים קטנים ממנו ובני גילו הוא ירגיש יותר בטחון
אני רואה אותו בבוקר ... אין לו חברים והוא מתבייש לדבר.. נשמע לי שגן של קטנים יותר יכול להעצים אותו.
האם זה נורא כ"כ להעבירו חזרה לגן שהיה בו כבר עם גננת וסייעת שמכיר?
תודה
שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
