ממה נובע

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ממה נובע
    נויה אהרון
    04/12/2015

    שלום,
    ביתי בת השבע עושה בכל לילה מעין טקס כזה ובו היא אומרת לנו, לי ובלעלי, מספר פעמים לילה טוב ופניה נראים מעט טרודים.. כשנשאלה על ידי מדוע זה קורה, היא ענתה שהיא מפחדת שאנחנו לא נתעורר בבוקר והיא לא תספיק לומר לנו סליחה על הכל. נהבלתי, מדוע שילדה בת שבע תחשוב על דברים כאלה?! אין סיבה שהיא תבקש סליחה. לא חווינו שום אובדן לאחרונה וגם לא משהו שקרוב אליה בכלל.
    הפחיד והטריד אותי.
    לדעתכם, ממה נובע הדבר?

    אשמח לתגובה.
    אהרון נויה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממה נובע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממה נובע - תגובה

    טל עמיעד
    05/12/2015

    שלום נויה,
    מקובל לחשוב שרק סביב גיל 6-7 אנחנו יכולים לתפוס את סופיותו של המוות (היותו מצב שלא משתנה), ולכן טבעי מאוד שמחשבות על עניין זה מעסיקות ילדים רבים סביב גילאים אלה.
    אתם יכולים לשבת עם בתכם לשיחה, לספר לה כי יש זמן רב עד שתמותו או עד שהיא בעצמה תמות וכן כל האנשים שהיא מכירה, שזאת מחשבה באמת מאוד מפחידה, ולכן צריך להשתדל לחשוב על דברים אחרים שמשמחים אותנו ולא מפחידים אותנו בעת שמחשבה כזאת עולה.
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו