עצבנית כשחוזרת מאבא

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עצבנית כשחוזרת מאבא
    שירה
    08/12/2015

    בתי בת 3 גדלה במסגרת של הורות משותפת.
    נכון לעכשיו, ישנה אצל אבא כל שני +רביעי פעם בשבועיים וכל סופשבוע שני.

    היחסים ביננו ההורים קרירים יחסית.. אך מעולם לא נאמרו מילים רעות על אבא ..
    .
    כל חזרה מאבא כשאוספת אותה במוצ"ש, הילדה אגרסיבית, עצבנית, נוטה לבכי.
    כשחוזרת ממנו באמצע שבוע ואני אוספת מהגן ושואלת: איך היה אצל אבא? מה עשיתם?, היכן הייתם ? וכו, היא אינה משתפת, פשוט לא מספרת כלום, או שאומרת שהיא עסוקה, בטלויזה, משחק, אוכל, שירה וכו, או שפשוט מתעלמת משאלותיי.


    התנהגותה שונה מאוד אצל כל אחד משנינו.
    הוא "מחזיק אותה קצר" יותר קשוח איתה ואני יותר מאפשרת ... והיא יודעת בדיוק איך להתנהג והיכן..

    ברור לי שהמעברים קשים עליה.
    איך מתמודדים? איך מדובבים ומפחיתים עצבנות?
    יש לציין שמצדו , טוען שמתנהגת אצלו כרגיל..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצבנית כשחוזרת מאבא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצבנית כשחוזרת מאבא - תגובה

    פז שפירא
    08/12/2015

    הי שירה,

    האם את רואה אצל הילדה שינוי נוסף בהתנהגות?

    ראשית, כדאי לנסות לבסס בהדרגה שיח ביניכן שיאפשר יותר שיתוף בחוויות. אני מציעה שתשתפי אותה מידי פעם בחוויות שלך - טובות וחיוביות ולהציע לה גם לשתף, מבלי ללחוץ.

    מעבר לכך, אם הקושי הוא בעיקר במעבר מהבית של אבא לבית של אמא, ניתן לעזור לה בכך - להתקשר מעט לפני הגעתך ולהסביר שעוד מעט את תגיעי ואיך תתנהל הפרידה ומה תעשו יחד כאשר תיפגשו.

    כאשר ביתך נמצאת במצב רוח לא טוב לאחר שמגיעה, את יכולה להעלות השערות לסיבות לכך. למשל תוכלי לומר שאולי היא במצב רוח לא טוב כי קשה לה להיפרד מאבא, או שקרה משהו שהפריע לה, או שהשינוי לא נעים לה...

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו