החל בי"ס ושינה התנהגות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • החל בי"ס ושינה התנהגות
    אמא ואבא
    13/12/2015

    הבן שלנו בן 6.5 והתחיל השנה ללמוד בכיתה א'.
    אנו גרים בקהילה קטנה שבה יש מערכת שמקבלת את הילדים לאחר ביה"ס ובימי חופש. במערכת הזו משתתפים ילדים בכיתות א'-ו'. אנו חשים כי חל שינוי משמעותי בהתנהגותו של הבן שלנו מאז החל את ביה"ס ואת השתתפותו במערכת. הוא החל להתחצף הרבה ולהתנהג בצורה שאינה אופיינית לו - חוסר רגישות וזלזול בנו ובאחיו הקטן. יש לציין שגם המורה שלו וגם מדריכיו ציינו בפנינו שבמערכות הוא מתנהג יפה, משתף פעולה ואינו מתחצף כלל. אנו כבר מגיבים אליו בחוסר סבלנות ומרגישים ממש מיואשים. אנ מנסים לדבר איתו ולעשות איתו מגוון פעילויות אך עדיין הוא בשלו. מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החל בי"ס ושינה התנהגות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החל בי"ס ושינה התנהגות - תגובה

    פז שפירא
    13/12/2015

    ראשית, כדאי לחשוב ולהבין כיצד הוא חווה את בית הספר - האם הוא מצליח מבחינה לימודית, חברתית וכיצד הוא מרגיש שם. כדאי לנסות לפתוח איתו בדיאלוג בעניין. אם הוא לא משתף ניתן לשאול את הצוות על תפקודו.
    שנית, חשוב שתציבו גבולות בנושאים החשובים לכם. אשמח אם תוכלו לפרט, לתת דוגמאות למצבים בהם אתם נתקלים על מנת שאוכל לייעץ לכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו