מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תינוקת חדשהמירי15/12/2015
שלום רב
אשמח דחוף לעזרה ילדתי לפני שבועיים תינוקת ויש לי ילד בן 3.8 במקביל ללידה עברנו בית חדש ובספטמבר התחיל גן חדש כאשר לא שלט קודם בעברית אלה היה בגן רוסי אז הכול אולי קשור לתופעות אלו; הוא התחיל להיות מאוד אגרסיבי, מכה ומקלל אותי ואת אמא שלי בעיקר שיושבת אצלנו עכשיו כמעט כל יופ ושומרת על תינוקת, לר מציק לתינוקת אותה דווקא אוהב, אבל לי ובעיקר לה ממש מציק מרביץ ומקלל , היחיד שמקשיב לו ומעדיף אותו זה אבא כשבבית רק בבוקר ובשעות ההשכבה מעדיף ודורש רק אותו וזה גם מעליב ממש
כשאני לוקחת אותו מהגן הכול בסדר הבלאגן מתחיל בהית והופך לסיוט עד הערב עד שבעלי בא
מה העצה?
האם ללכת לפסיכולוג?
מיואשת;(
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת חדשה - תגובה
טל עמיעד15/12/2015שלום מירי,
לא צריך למהר וללכת לפסיכולוג. את מתארת תגובה נורמטיבית לחלוטין להולדתה של תינוקת חדשה לאחר כמעט 4 שנים בהן הוא היה ילד יחיד. הוא מוציא את הכעס והתסכול בבית במקום בו הוא מרגיש בטוח, ויודע שהוא יכול לבטא את זה בלי להרוס את היחסים. הוא גם מבין מספיק בשביל לדעת לא להוציא את זה על התינוקת (כי זה יוביל לתגובה חמורה) אז מפנה את זה כלפי סבתא וכלפי אמא, שלטעמו יכולות להכיל את זה. טוב שהוא מצליח לשמר את אבא בינתיים כדמות אחרת, סביר להניח שיהיו עוד תהפוכות בעניין ככל שיחלוף הזמן, ותקפות ההסתגלות יכולה להמשך גם חודשים ארוכים.
אני ממליץ לקחת אוויר ולנשום עמוק, לזכור שהדברים שהוא עושה ואומר נובעים מזה שגם הוא צריך להסתגל למצב המשפחתי החדש. אני ממליץ לנסות כשיתאפשר לפנות זמן איכות בשבילו כל פעם עם הורה אחד או עם שניכם יחד שהתינוקת ישנה, לשחק משחקים שהוא אוהב או סתם לשוחח איתו.
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
