החלפת מטפלת לילדה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • החלפת מטפלת לילדה
    שרון
    15/12/2015

    שלום לכם,
    יש לי תינוקת בת תשעה חודשים. אני עובדת חמש שעות ביום, והילדה נמצאת בבית עם מטפלת פרטית (לא מתכוונת לשלוח אותה לגן לפני גיל שנתיים).
    המטפלת שנמצאת איתה מזה חצי שנה נאלצת לעזוב מסיבות בריאותיות. יש מטפלת מסוימת שאני מעוניינת לשכור, אך היא יכולה להתחיל את העבודה רק באפריל. עד אז, היא הציעה להביא מטפלת זמנית לשלושה חודשים. שאלתי היא, האם באמת כדאי לקחת מטפלת לשלושה חודשים בלבד (בהנחה שלאחר מכן אני מקבלת מטפלת טובה שאני סומכת עליה). אני חוששת שהתחלופה הגבוהה יחסית יכולה לגרום נזק פסיכולוגי כלשהו לילדה... האם יש לי סיבה לחשוש?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלפת מטפלת לילדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת מטפלת לילדה - תגובה

    פז שפירא
    18/12/2015

    הי שרון,

    כדי להחליט, צריך לקחת בחשבון את האילוצים הקיימים ואת טיב המטפלת. אם אין לך ברירה אלא לקחת כעת מטפלת אז זה חלק מהשיקול בעניין. חשוב לבדוק היטב את שתי המטפלות - את הקשר שהן יוצרות עם ביתך, את הרגשתך איתן, את הניסיון שלהן ואת ההמלצות. אני מאמינה שאם המטפלות הן טובות, ביתך תוכל להסתגל לשינויים.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו