יחס של תינוק בן שנה וחודש לסבתא שלו

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יחס של תינוק בן שנה וחודש לסבתא שלו
    niki
    19/12/2015

    שלום,
    הבן שלי בן שנה וחודש (ילד חמוד וחברותי) לא מסתדר עם אמא שלי.
    כשהיה תינוק קטן היא טיפלה בו הרבה ועזרה לי והייתה גורם משמעותי.
    כאשר הגיע לסביבות גיל 8-9 חודשים החל בשינוי יחס כלפיה. לא מסכים שהיא תטפל בו (תרים אותו / תשחק / תאכיל / תרדים/ תחליף לו). בתקופת הקיץ בו אימי שמרה עליו לבד הוא בכה מאוד כשעזבנו אותו איתה אבל אחרי כמה דקות ובלית ברירה היה איתה בסדר.
    לעומת זאת הוא מאוד מאוד קשור לאבא שלי, כל פעם שהוא מגיע הוא שמח מאוד, וכבר לא מתעניין בי או בבעלי אלא רק סבא.
    לאחרונה ההורים שלי באים כל הזמן ביחד. הוא פשוט לא מוכן להיות איתה בכלל ורק עם סבא. לוקח לה דברים מהיד ונותן לסבא (חיתול / מגבת / בקבוק / אוכל)
    לאנשים אחרים, גם כשפוגש לראשונה מסכים ללכת ואליה לא (רואה אותה כמה פעמים בשבוע)
    היא כמובן אוהבת אותו מאוד ומטפלת בו מדהים אך מתוסכלת מאוד.
    כואב לנו מאוד והמצב כבר לא נסבל.
    איך ניתן למצוא פתרון לקרב ביניהם ולגרום לכך שהוא יסכים שתטפל בו ויאהב אותה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחס של תינוק בן שנה וחודש לסבתא שלו - תגובה

    פז שפירא
    28/12/2015

    הי,

    כדאי לא לעשות מההתנהגות של בנך "עניין". להבין ולהסביר לסבתא שלתינוקות יש תקופות בהן הם נקשרים לאנשים שונים וזה משתנה עם הזמן. כמו כן, ייתכן שכיוון שאותה הוא רואה הרבה ואנשים אחרים רואה מעט, הוא מעוניין באינטראקציה דווקא עם מי שהוא לא רואה הרבה במהלך השבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו