הצקה מתמשכת מצד ילד מסוים לילד שלי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הצקה מתמשכת מצד ילד מסוים לילד שלי
    עמית
    22/12/2015

    שלום

    הבן שלי בן 8 בכיתה ג', ילד מקסים חכם ( הוא לומד בתוכנית מצטיינים של משרד החינוך ) ילד רגיש חברותי וסהכ אהוב על חבריו,סה"כ ילד מאוד מוצלח . מאז הגן הוא נמצא עם ילד מסוים שנטפל אליו בכל הזדמנות אפשרית, כשהוא היה בגן זה היה יותר הרבצות ומאז תחילת הבי"ס זה יותר אלימות מילולת שכוללת הצקות, קללות, צחוקים ע ליו ליד כולם. עם ההורים של אותו ילד אין מה לדבר, , מאז שעירבנו את המורים שלו חל שיפור אך עדיין זה קיים. אני פונה אליכם כי אני מרגישה שאני אובדת עצות לגבי זה. אני מודעת לעניין הזה שהוא רגיש יותר. ...אך סה"כ הוא מתמודד יפה מאוד מבחינה חברתית, לא ילד דחוי, הוא מוזמן לחברים וחברים באים אליו....אך גפיציפית עם הילד הזה אני מרגישה שהוא פיתח כלפיו מן רגישות יתר וזה הפך את זה למצב שכל מילה שלא במקום שהוא יגיד או בכלל גם דברים מכוונים שיגיד יישתיקו את הבן שלי והוא לא מצליח להתמודד איתו, הוא הופף לידו לדג , לא יודע מה לעשות ולא מצליח להתגבר על זה, הוא לןקח אותו מאוד קשה ומוציא את העצבים שלו על זה בבית. קרו כמה מקרים בעבר שאותו ילד עשה נגדו חרמות וכו'.....בקיצשלום

    הבן שלי בן 8 בכיתה ג', ילד מקסים חכם ( הוא לומד בתוכנית מצטיינים של משרד החינוך ) ילד רגיש חברותי וסהכ אהוב על חבריו,סה"כ ילד מאוד מוצלח . מאז הגן הוא נמצא עם ילד מסוים שנטפל אליו בכל הזדמנות אפשרית, כשהוא היה בגן זה היה יותר הרבצות ומאז תחילת הבי"ס זה יותר אלימות מילולת שכוללת הצקות, קללות, צחוקים ע ליו ליד כולם. עם ההורים של אותו ילד אין מה לדבר, , מאז שעירבנו את המורים שלו חל שיפור אך עדיין זה קיים. אני פונה אליכם כי אני מרגישה שאני אובדת עצות לגבי זה. אני מודעת לעניין הזה שהוא רגיש יותר. ...אך סה"כ הוא מתמודד יפה מאוד מבחינה חברתית, לא ילד דחוי, הוא מוזין לחברים וחברים באים אליו....אך גפיציפית עם הילד הזה אני מרגישה שהוא פיתח כלפיו מן רגישות יתר וזה הפך את זה למצב שכל מילה שלא במקום שהוא יגיד או בכלל גם דברים מכוונים שיגידור, מה שהייתי רוצה לקבל מכם זה עיצה איך לגרום לילד שלי לא להתייחס לילד הז ה בכלל ברמה שדברים שהוא יגיד לו לא יזיז ו לו בכלל, ואיך בכלל להעצים אותו גאופן כללי. אקמח לעזרתכם, תודה מראש. עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצקה מתמשכת מצד ילד מסוים לילד שלי - תגובה

    פז שפירא
    28/12/2015

    הי עמית,

    ראשית, אני מציעה להמשיך ולערוך פגישות עם צוות בית הספר ולעדכן אותם שאומנם ההצקות פחתו אך לא נגמרו וכדאי לחשוב יחד עם הצוות אם יש דברים נוספים שניתן לעשות בעניין.

    שנית, כדאי לדבר עם בנך על האופנים בהם הוא יכול ובהם הוא מרגיש שמתאים לו להגן על עצמו - אם זה להתרחק ברגע שמתחילה ההצקה, אם לגייס חבר טוב שיבוא לעזרתו, אם להחזיר... חשוב לבדוק יחד איתו מה הוא מסוגל ומה מתאים לו אך להבעיר את המסר שצריך לבחור בדרך מסויימת על מנת להגן על עצמו.

    ולבסוף, מהי רמת הביטחון העצמית של בנך? אם היא טובה, בסדר גמור. אך אם בטחונו העצמי נמוך, כדאי לנקוט בפעולות כדי לחזק אותו - למשל, לקחת אותו לחוג בתחום בו הוא יכול להתפתח ובו הוא חזק. אם בנך נמשך לאחד מחוגי הספורט זה יכול אולי לחזק עוד את בטחונו העצמי ולתת לו הרגשה שהוא חזק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו