שנוי בהתנהגות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שנוי בהתנהגות
    דני
    26/12/2015

    שלום

    בני בן 6.5 רגיש, בכיתה א. אוהב את בית הספר יש לו הרבה חברים שעברו איתו מהגן,
    מקובל חברתית , מצויין בלימודים, הכל בסדר עד לפני 3 שבועות.

    זה התחיל שיש 2 ילדים שמציקים לו בצהרון. יש לו גם צהרון בבית ספר.
    כבר בלילה הוא אומר שהוא לא רוצה ללכת לבית הספר.
    אומר שהוא מתגעגע לאבא ואמא, רוצה הרבה פעמים חיבוק ממני, דואג מה יקרה שהוא יהיה חייל (אם ימות או לא). (לא נחשף לחדשות וכו').
    לפני שנכנס לבית ספר הוא בוכה ואומר שהוא לא רוצה להכנס, אבל אחרי שהוא נכנס
    מתפקד והכל בסדר כאילו לא קרה כלום.

    כשאני שואל איך היה אומר שהיה כיף.
    גם היועצת והמורה אומרים שהוא מתפקד מצויין משתתף ומספיק להכין שיעורים עוד בכיתה, ומשחק עם חברים בהפסקות. (מסתכלים ועוקבים אחריו).
    יש לו מעין חרדה או מסויימת שאני לא יודע להסביר אותה.
    מה יכולה להיות הסיבה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שנוי בהתנהגות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שנוי בהתנהגות - תגובה

    פז שפירא
    28/12/2015

    הי דני,

    בהחלט יכול להיות שהחשש להגיע לבית הספר נובע מהילדים שמציקים. כדאי לערב את הצוות החינוכי, שישימו לב לכך ויגיבו כאשר הם רואים את ההצקות.

    בנוסף, כדאי לבדוק עם בנך כיצד הוא יכול להתגונן מפני ההצקות, מה מתאים לו - להתרחק כשההצקות מתחילות/לספר למורה/להחזיר תוך העברת המסר שעליו להגן על עצמו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו