גמילה מבקבוק

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מבקבוק
    לילי
    01/01/2016

    הי
    ביתי בת 3 וחודשעיים עדיין מבקשת בקבוק ליפני שינה(עוזר מרגיע מרדים) ובבוקר
    אני מאוד רוצה לסיים עם הבקבוק כי:היא כבר ילדה גדולה וגם ביגלל החשש מנזק לשיניים (מצחצחצת ליפני שינה ואז שותה בקבוק)ברור שאין שום צורך לבקבוק תזונתיתי (אוכלת טוב)
    מיתלבטת איך לגמול בבת אחת או בהדרגה .
    לאחרונה אנחנו מדברים על כך היא אומרת מידי פעם שהיא לא רוצה בקבוק ותזרוק לפח אך בלילה/בוקר מבקשת שוב וממש בוכה
    מה עלי לעשות "לחתוך"? בבת אחת או בהדרגה או לוותר ולהמשיך איתו
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מבקבוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מבקבוק - תגובה

    פז שפירא
    07/01/2016

    הי לילי,

    בגמילה יש להתחשב גם בילד וגם במוכנות של ההורה לבצע את התהליך. מבחינת הילדה, באמת גיל שלוש הוא גיל שכיום מקובל לסיים את השתייה של פורמולה מבקבוק.

    עכשיו לגבייך, איך את מרגישה שנכון לך לעשות את הגמילה, כך שתרגישי הכי פחות אשמה, כך שתוכלי הכי הרבה לעמוד על כך שנגמלים? יש הורים שמרגישים שהכי נכון לדלל את הפורמולה עד שמגיעים לבקבוק מים ויש הורים שרוצים ויכולים לעמוד בפני לחצי הילד ולעשות את הגמילה בבת אחת. בכל מקרה, אני מאמינה שכאשר ההורה מציג מסר החלטי, ברור ורגוע בעניין הילד גם יסתגל לכך די מהר. כמובן שלצד המסר ההחלטי כדאי להביע אמפטיה כלפי הילד במסר בסגנון: "אני יודעת שאת אוהבת לשתות חלב לפני השינה אבל בגיל שלך כבר מפסיקים ועוברים למים ולכן זה מה שנעשה. יהיה לך קשה בהתחלה אבל אני אהיה פה כדי להרגיע אותך".

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו