לימוד הרדמות עצמאית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לימוד הרדמות עצמאית
    עדי
    05/01/2016

    שלום
    יש לי תינוק בן חמישה וחצי חודשים שלאחרונה התחלנו יחד כן יועצת שינה שיטת הרדמות עצמאית. עד עכשיו היה נרדם רק על הידיים והתחלנו לנסות להרגיל אותו להרדם במיטה, ולהרים אותו ולהרגיע אותו אם בוכה ולהניח שוב. אתמול היה הלילה הראשון לזה וזה היה פשוט נורא. הוא לא הפסיק לבכות וממש ממש בכה בהיסטריה עד שהשתעל ונעשה אדום, הרגשתי שאני ממש עושה לו רע.
    הערב ניסינו שוב אבל רמות הבכי שהוא מגיע אליהן פשוט שוברות לנו את הלב ולקח שלוש שעות עד שנרדם. האם זה מומלץ שיטות כאלה??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לימוד הרדמות עצמאית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימוד הרדמות עצמאית - תגובה

    פז שפירא
    07/01/2016

    הי עדי,

    יש כל מיני שיטות שמשתמשים בהם כיום כדי ללמד הירדמות עצמאית. אני משערת שיועצת השינה שלכם משתמשת בשיטה הנקראת "הרם-הורד" שהיא שיטה מקובלת. על פי מה שאני יודעת השיטה לא דוגלת בלתת לתינוק לבכות זמן רב אלא להרגיע ולתת הזדמנויות נוספות להירדמות עצמאית לאחר שהתינוק נרגע.

    כיון שרק התחלתם בתהליך, אני מציעה לקחת נשימה ארוכה ובמידה ואתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך על יועצת השינה, ללכת על פי ההנחיות שלה ולפעול בעקביות ובעיקר לזכור שישנם דברים שלוקחים זמן.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו