ילדה מחבקת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה מחבקת
    ליאן
    18/01/2016

    בת שלי בכיתה ב׳. בזמן אחרון התחילה לחבק אנשים שהיא לא בקשר קרוב איתם. הורים של ילדים מכיתה שלה ( לא חברים שלה ) , ילדה מכיתה מקבילה שהיא לא בקשר חברי איתה. כששאלתי אותה למה היא מחבקת התשובה הייתה כי היא מכירה אותם. על מה זה יכול להצביע?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה מחבקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיבוק מותאם

    אילנה מישון
    18/01/2016

    ליאן, כפי שטוענים תאורטיקנים שונים בתחום, בהתפתחותו של האדם בכלל והילד בפרט, הוא מצוי במארג של יחסים עם אחרים, ומגלה עצמו באינטראקציה עמם. שילוב זה של הילד עם אחרים, הינו המאפיין הבולט ביותר של ההתפתחות המוקדמת. הצורך בקשר, מגע ואינטגרציה עם אחרים, הוא הדחף המוטיבציוני הבולט ביותר, של האורגניזם האנושי במשך החיים.
    מדובר בתקשורת של ילדתך, הבאה לידי ביטוי במקרה זה במגע, שהינה כאמור, חלק מהתפתחותה התקינה. עם זאת, מהווה התנהגותה, בעיני תמרור, הבא להעביר לכם ולעולם מסר. נראה שבתכם מחפשת את החום והמגע, התקשורת המגעית, שאותם, אתם יכולים לנסות ולספק במידה רבה יותר בחיי היומיום שלה.
    חשוב, בעיני, השיח עמה, בדרך מסבירה ומכילה ממקום תומך ומבין, והסבר שזה יפה שהיא מפגינה התנהגות אוהבת ומחבקת כלפי כולי עלמא, אולם התנהגות כזו הינה מקובלת כלפי אנשים קרובים, הורים, אחים, בני משפחה וחברים קרובים, (למרות שגם עניין זה הינו תרבותי לחלוטין והננו יודעים שבתרבויות שונות המגע הינו שכיח גם בקרב אנשים שרק עתה הכירו). משמע הצבת גבולות, ברוך, בנועם, ועם זאת נרמול התנהגותה, תוך הסבר, שיח, רוך והבנת מקור התנהגותה.
    בהצלחה.
    אילנה מישון
    עובדת סוציאלית: ייעוץ, טיפול ופסיכותרפיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיווך הורי לחיבוק מותאם

    אילנה מישון
    18/01/2016

    ליאן, כפי שטוענים תאורטיקנים שונים בתחום, בהתפתחותו של האדם בכלל והילד בפרט, הוא מצוי במארג של יחסים עם אחרים, ומגלה עצמו באינטראקציה עמם. שילוב זה של הילד עם אחרים, הינו המאפיין הבולט ביותר של ההתפתחות המוקדמת. הצורך בקשר, מגע ואינטגרציה עם אחרים, הוא הדחף המוטיבציוני הבולט ביותר, של האורגניזם האנושי במשך החיים.
    מדובר בתקשורת של ילדתך, הבאה לידי ביטוי במקרה זה במגע, שהינה כאמור, חלק מהתפתחותה התקינה. עם זאת, מהווה התנהגותה, בעיני תמרור, הבא להעביר לכם ולעולם מסר. נראה שבתכם מחפשת את החום והמגע, התקשורת המגעית, שאותם, אתם יכולים לנסות ולספק במידה רבה יותר בחיי היומיום שלה.
    חשוב, בעיני, השיח עמה, בדרך מסבירה ומכילה ממקום תומך ומבין, והסבר שזה יפה שהיא מפגינה התנהגות אוהבת ומחבקת כלפי כולי עלמא, אולם התנהגות כזו הינה מקובלת כלפי אנשים קרובים, הורים, אחים, בני משפחה וחברים קרובים, (למרות שגם עניין זה הינו תרבותי לחלוטין והננו יודעים שבתרבויות שונות המגע הינו שכיח גם בקרב אנשים שרק עתה הכירו). משמע הצבת גבולות, ברוך, בנועם, ועם זאת נרמול התנהגותה, תוך הסבר, שיח, רוך והבנת מקור התנהגותה.
    בהצלחה.
    אילנה מישון
    עובדת סוציאלית: ייעוץ, טיפול ופסיכותרפיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה מחבקת - תגובה

    פז שפירא
    24/01/2016

    הי ליאן,

    נשמע שביתך נמצאת עדיין בתהליך של למידת הנורמות החברתיות וכדאי לעזור לה בכך על ידי הסבר: את מי ניתן לחבק וכיצד כן לתת יחס לאנשים שהיא רוצה להתייחס אליהם במקום בחיבוק.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו