גמילה מחיתול

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מחיתול
    מיה
    24/01/2016

    ערב טוב
    אני אמא לילד בן שנתיים וחמישה חודשים ( ילד מספר 2 במשפחה )
    אני התחלתי תהליך גמילה מחיתול מזה 7 חודשים התינוק שלי היה בן שנה ועשרה חודשים
    אני התחלתי תהליך הגמילה עקב משיכה שלו לחיתול כל הזמן וסירוב ללבוש את החיתול
    בתחילת התהליך היה מאוד קשה ללמוד לשלוט על עצמו אך לאחר 3 חודשים הוא היה יבש ביום שולט על יצאיות קקי ושתן אבל בלילה הוא קם כל בוקר רטוב
    מאז שהתחלתי לא החתלתי אותו בלילה ונשאר עם זה עד לפני כשבוע ( קם כל בוקר רטוב )
    יש לציין שהוא קם עם בכי וסרב להחליף בגדים
    לפני כשבווע החזרתי לו חיתול מעבר בלילה וקראנו לזה תחתון לילה
    הוא התלהב מהציורים שליו ורצה ללבוש
    אך נוצרה בעיה ביומיים הראשונים שהוא רוצה להשאר איתו גם ביום למרות שהוא כאשר עם חיתול המעבר הוא מבקש לכנס לשירותים
    אבל שכנעהו אותו שזה רק ללילה וזה עבד
    מאז היום שהתחלנו עם זה הוא התחיל לעשות על עצמו קקי ושתן במשך היום וזה רק כשאני איתו
    בגן ואצל סבתות הוא עושה בשירותים
    יש לציין שאני בהריון חודש 8 לקראת לידה
    אני לא יכולה לקשר בין הדברים
    מה לעשות איתו ?
    איך אפשר לפתור את הבעיה ? האם עשיתו לו נזק כשהחזרתי לו לאחר 6 חודשים את חיתול הלילה ?
    האם יש להמשיך עם זה או כבר לתת לו לישון בלי ושירטיב על עצמו ?
    איך אני צריכה להגיב כשעושה על עצמו ?
    אני תוה מה לעשות ומאוד מודאגת
    נא עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מחיתול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מחיתול - תגובה

    פז שפירא
    24/01/2016

    הי מיה,

    קשה להצביע על הגורם המדויק שהביא לרגרסיה. אני מציעה לא להתעסק עם זה אלא להבין שחוזרים אחורה. אם הגמילה הראשונה היתה מוצלחת אני מציעה להגיב לפספוסים במהלך היום כפי שהגבת להם בגמילה הראשונה. לגבי הלילה - אפשר להשאיר את תחתון הגמילה בלילה ולהתחיל את הגמילה בלילה רק לאחר שיהיו כמה לילות יבשים.
    לגבי ההריון והלידה הצפויה - האם אתם משוחחים עימו על כך? אם לא, כדאי לדבר איתו ולהעלות את האפשרות שזה גורם להרגשות טובות אך גם להרגשות לא טובות - של מתח, פחד, קנאה..

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו