מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גמילה מחיתולמיה24/01/2016
ערב טוב
אני אמא לילד בן שנתיים וחמישה חודשים ( ילד מספר 2 במשפחה )
אני התחלתי תהליך גמילה מחיתול מזה 7 חודשים התינוק שלי היה בן שנה ועשרה חודשים
אני התחלתי תהליך הגמילה עקב משיכה שלו לחיתול כל הזמן וסירוב ללבוש את החיתול
בתחילת התהליך היה מאוד קשה ללמוד לשלוט על עצמו אך לאחר 3 חודשים הוא היה יבש ביום שולט על יצאיות קקי ושתן אבל בלילה הוא קם כל בוקר רטוב
מאז שהתחלתי לא החתלתי אותו בלילה ונשאר עם זה עד לפני כשבוע ( קם כל בוקר רטוב )
יש לציין שהוא קם עם בכי וסרב להחליף בגדים
לפני כשבווע החזרתי לו חיתול מעבר בלילה וקראנו לזה תחתון לילה
הוא התלהב מהציורים שליו ורצה ללבוש
אך נוצרה בעיה ביומיים הראשונים שהוא רוצה להשאר איתו גם ביום למרות שהוא כאשר עם חיתול המעבר הוא מבקש לכנס לשירותים
אבל שכנעהו אותו שזה רק ללילה וזה עבד
מאז היום שהתחלנו עם זה הוא התחיל לעשות על עצמו קקי ושתן במשך היום וזה רק כשאני איתו
בגן ואצל סבתות הוא עושה בשירותים
יש לציין שאני בהריון חודש 8 לקראת לידה
אני לא יכולה לקשר בין הדברים
מה לעשות איתו ?
איך אפשר לפתור את הבעיה ? האם עשיתו לו נזק כשהחזרתי לו לאחר 6 חודשים את חיתול הלילה ?
האם יש להמשיך עם זה או כבר לתת לו לישון בלי ושירטיב על עצמו ?
איך אני צריכה להגיב כשעושה על עצמו ?
אני תוה מה לעשות ומאוד מודאגת
נא עזרתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמילה מחיתול - תגובה
פז שפירא24/01/2016הי מיה,
קשה להצביע על הגורם המדויק שהביא לרגרסיה. אני מציעה לא להתעסק עם זה אלא להבין שחוזרים אחורה. אם הגמילה הראשונה היתה מוצלחת אני מציעה להגיב לפספוסים במהלך היום כפי שהגבת להם בגמילה הראשונה. לגבי הלילה - אפשר להשאיר את תחתון הגמילה בלילה ולהתחיל את הגמילה בלילה רק לאחר שיהיו כמה לילות יבשים.
לגבי ההריון והלידה הצפויה - האם אתם משוחחים עימו על כך? אם לא, כדאי לדבר איתו ולהעלות את האפשרות שזה גורם להרגשות טובות אך גם להרגשות לא טובות - של מתח, פחד, קנאה..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
