שאלה בנושא רגשות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בנושא רגשות
    מאיה
    31/01/2016

    שלום רב, אני אמא לשלושה ילדים הגדול בן 11.5 האמצעי בן 9.5 והקטנה בת 7 , בעלי נסע לשבוע ימים, ואנחנו משפחה נורמטיבית, אמא עובדת מהבית מכינה צהרים מקבלת מבית הספר אבא עובד בחוץ חוזר בסביבות שבע כל יום. השבוע בעלי נסע מהעבודה למשך שבוע ימים, היום בני בן ה - 9.5 אמר כמה הוא מתגעגע והתחיל לבכות (לגיטימי) החלטתי לבדוק עם השאר, והגדול אמר שמתגעגע מאוד וניראה כאילו הוא כבר שנה לא בבית, ואילו הקטנה וזאת לא פעם ראשונה שאני נתקלת בחוסר רגש מבחינתה, אמרה שהיא לא מתגעגעת, ובעבר לא הרגישה בעצבות שקרה משהו לכלב שלנו בבית, בקיצור אני לא מרגישה שיש לה רגשות של כעס, עצב, געגוע וכו'. כמו כן היא אמרה אם את היית נוסעת הייתי מתגעגעת. ובאמת כשאני רוצה לצאת לפעמים בערב היא מחבקת חזק וכבר אומרת שהיא מתגעגעת, האם יש הסבר לתופעה שהיא לא חשה לסביבה שלה, למשפחה לחברות לבעלי חיים, רגשות כלשהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בנושא רגשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא רגשות - תגובה

    פז שפירא
    08/02/2016

    הי מאיה,

    קשה להאמין שלביתך אין רגשות כלפי הסובבים אותה וכלפי הקרובים אליה. ייתכן שהיא מתמודדת עם רגשות באופן מסויים. למשל, ייתכן שהיא מדחיקה רגשות קשים או שמעדיפה לא לשתף בהם. יש ילדים שרגשות אצלם מתבטאים דרך הגוף, למשל כאבי בטן במקום להרגיש עצב.

    כדאי לחשוב באיזו רמה היא מדחיקה רגשות או לא מביעה אותם והאם זה גורם לה לקושי משמעותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו