בן 6.5 לא מגיב בביטחון בחברה..קצת שקוף חברתית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן 6.5 לא מגיב בביטחון בחברה..קצת שקוף חברתית
    מעיין
    15/02/2016

    שלום,
    בני בן 6.5 כיתה א'.
    ילד מאד מבלבל מבחינת לאבחן התנהגותית :
    לעתים משדר המון ביטחון , ניגש, דורש מה שרוצה, מתחצף וכד'..
    ילד אנרגטי ותוסס שאוהב לעשות "צחוקים" (אולי כדי להסתיר את חוסר הביטחון! שימו לב שרק בכיתה א').
    אך מצד שני לא יודע להתנהג כראוי בחברה. משדר חוסר ביטחון, נדחק הרבה לפינה (לא פיזית) , מנסה להשמיע את קולו-אך קולו לא נשמע ולא ממש מתייחסים אליו.
    הוא די שקוף חברתית בהרבה סיטואציות..אך מצד שני לא מפסיק להשמיע את עצמו .
    הוא משלב באופיו : עקשנות לצד ביטול עצמי, אהבת חברה וחברויות לצד חוסר ידע להתנהג בחברה...אופי לוחמני ולא וותרן לצד סף תסכול גבוה.
    מקווה שאני לא נשמעת משוגעת בתיאורים.
    תכונה בולטת אצלו: סף תסכול נמוך מאד- כשיש קשיים מתמרמר, על סף בכי, מתקשה להתגבר. לעתים מכריז: אני מתגבר-ואז נלחם..אך רק לעיתים.
    ילד מאד חכם ונבון אך נראה שלא ממש קורא התנהגויות חברתיות.
    יכול להציק לילד-בלי לשים לב שזה מעצבן, יכול להתעקש על משהו בלי להתחשב בסביבתו..אך מצד שני לאחר הסברים-תמיד מבין שטעה בהתנהגותו.
    מה אתם מציעים לי לעשות? איזה אסטרטגיות או דרכי פעולה יכולות לסייע לו ולהרים אותו חברתית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 6.5 לא מגיב בביטחון בחברה..קצת שקוף חברתית - תגובה

    פז שפירא
    20/02/2016

    הי הילה,

    האם לבנך יש חברים עימם הוא נפגש אחר הצהרים? כיצד הצוות החינוכי בבית הספר רואה את בנך מבחינה חברתית? האם נראה שבנך סובל מבחינה חברתית או שטוב לו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לפסיכולוגית .

    מעיין
    20/02/2016

    ערב טוב ותודה על המענה.
    לשאלותייך:
    יש לו חבר אחד..לדבריו..אך גם החבר הזה לא מרבה לבוא אליו.
    (החבר הזה הוא החבר הכי טוב שלו..אך אם נשאל את החבר הזה מי החבר הכי טוב שלו-זה לא יהיה הבן שלי...)

    המחנכת לא אומרת כלום.
    דיברתי איתה והשקפתה היא שרק אם תראה לנכון לערב אז תערב וכל עוד היא מסתדרת ולא רואה לנכון לערב אז היא לא מערבת.
    שאלתי איך הבן שלי מבחינה חברתית ותשובתה הייתה לקונית:
    אם יהיה משהו שחשוב שתדעי אז אגיד לך...

    כלומר תשובה לא לכאן ולא לכאן.

    מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו חשוב

    מעיין
    20/02/2016

    נראה שבני סובל מבחינה חברתית.
    הוא מרבה להתלונן שקשה לו, רוצה לעבור בית ספר, הילדים מרגיזים אותו, מעצבנים אותו, מתנהגים אליו לא יפה, לא הוגן וכד... (תיאורים שלו)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו