מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן 7 חודשים שמחניק בכי - אשמח לעיצהאמא25/02/2016
שלום
1. ניסיתי להרדים את אחד התאומים מגיל 4 חודשים ועד חצי שנה בכל מיני שיטות מטומטמות בעיקרן באינטרנט, טפיחות ואמירת ששש ועזיבה שלו ואז חזרה וכו'. יצא שהוא סתם נבהל מכניסה למיטה ואפילו התחיל לבכות כמה פעמים. באחת הפעמים שמעתי אותו מחניק את הבכי! כאילו בולע אותו ונגמרתי, חיבקתי אותו וכאלה אבל זה היה מזוויע.
כעבור חודשיים של נסיונות החלטתי שבמילא כולנו ישנים יחד במיטה גדולה, שאכנס יחד איתו ונישן וזהו ומאז כך אני עושה.
עכשיו, הוא עדיין נאבק בשינה ולא תמיד נרדם מיד, אבל לפחות בחיוכים וביחד והוא יודע שאני איתו. מה שכן השבוע בלילה הוא התעורר בבכי היסטרי, החלפתי חיתול וכו' ובינתיים אמרתי לו שששש וטופפתי על הגוף שלו, כנראה שזה נשמע כמו בעבר באותם ניסיונות שגרמו לו לבכות וכו' - - ופתאום הוא ניסה שוב להחניק את הבכי, ממש להפסיק בכח, בדיוק כמו שתיארתי למעלה, וזה לא קרה בשום סיטואציה אחרת מלבד בשינה וכשהוא כנראה מרגיש לבד, בן 7 חודשים!
הוא נרדם שתי דקות לאחר מכן כך שלא הספקתי אפילו לחבק ולשחרר אותו מזה, והאמת שהנטיה שליה ראשונית היא לבדוק חיתול אוכל וכאלה ואחכ לחבק...
האם זו אינדיקציה לזה שזה נחרט לו בזכרון וגרם לנזק?
איך אני משחררת אותו מזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ההודעה פוספסה אשמח למענה. תודה
אמא26/02/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבן 7 חודשים שמחניק בכי - אשמח לעיצה - תגובה
פז שפירא20/03/2016הי,
ייתכן שלא מדובר בהחנקת בכי אלא דרך של בנך להרגיע את עצמו ולאחר מכן להרגע. אני מציעה לך להמשיך להרגיעו ולקבל החלטות לקבל ההרדמה ואופן השינה לבנך על פי מה שמתאים למשפחה ולצרכיו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
