קשר אבא וילדים - וויכוחים ומתחים רבים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשר אבא וילדים - וויכוחים ומתחים רבים
    מרים
    14/03/2016

    שלום רב,
    אני ובעלי נשואים 12 שנה ויש לנו ארבע ילדים מגיל שלוש עד עשר.. בעלי הוא יחסית מאוד מאוד מעורב בחינוך הילדים במיוחד מבחינה רגשית, ויש לזה הרבה יתרונות. מצד שני יש בעיה שחוזרת על עצמה בלי סוף : באופן כללי ובמיוחד כשאני לא נמצאת בבית הוא רוצה לנהל ולקחת את המושכות במה שקשור לחינוך הילדים, גם לגבי דברים שאני נוהגת והוא לא מסכים אתם , והולך עם ההחלטות והדעות שלו ראש בראש עם הילדים וזה גורם להמון וויכוחים ובכיות. חשוב לי לציין שהילדים שלנו, במיוחד הגדולים מאוד מאוד תלותיים ורגישים ... מה אפשר לעשות???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר אבא וילדים - וויכוחים ומתחים רבים - תגובה

    מיכל ארנרייך
    14/03/2016

    לא מספיק ברור מגוף ההודעה, האם מדובר במעורבות חיובית?
    אב שמעורב בחיים הרגשיים של ילדיו זה מצוין, ומותר גם שיהיו חילוקי דעות, ושהילדים יחוו שוני מסוים בין אב לאם , למשל אב שיותר מציב גבולות ואמא יותר רכה. כל זאת בתנאי כמובן שאתם מסוגלים לשוחח ביניכם על חילוקי הדעות , לקבל את השוני ביניכם, וכשאתם ביחד מול הילדים לנקוט חזית אחידה, גם אם כל אחד מתפשר לקראת השני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לתשובה

    מרים
    14/03/2016

    תודה רבה על תשובתך!
    רציתי להוסיף שבאופן כללי המעורבות של בעלי היא חיובית עד גבול מסוים : כמו המון ביקורת, עקשנות, יחס/מילים מעליבות (דוג' "אתה תינוק/ת" , מניפולציות סביב רכוש של הילדים...). ולגבי חילוקי הדעות בינינו , מה שקשה לי זה שהוא מאשים אותי (גם בפני הילדים ) שהרבה מהתלותיות הרגשית שלהם זה בגללי, הוא טוען שאני מגוננת עליהם יותר מדי וזה הורס את כל החינוך, ואני לא מבינה למה הוא מתכוון. הרי מישהו בבית צריך לתת מקום של הבנה, רגישות רכות ... ולכן יש הרגשה תמידית שהוא נלחם בביקורת שלו על הגישה שלי בחינוך וכל דבר שנראה לו כמו "גוננות יתר " הוא מנסה להלחם בו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לתשובה - תגובה

    מיכל ארנרייך
    15/03/2016

    מרים שלום, נשמע ממה שאת מתארת שיש ביניכם חילוקי דעות וטענות הדדיות, הן לגבי הורות וחינוך ואולי אף ביחסים הזוגיים, מעבר לתפקידים ההוריים. לכן כדאי אם בעלך מוכן, ללכת ליעוץ- יעוץ זוגי (אם הקשיים קשורים גם לזוגיות ולא רק לילדים), או הדרכת הורים (אם הקשיים ממוקדים בהורות). אם בעלך לא יסכים, גם טיפול/יעוץ שתלכי אליו בעצמך יכול לסייע לך לברר דברים כמו האם מדובר ברגישות כלפי הילדים או שאת מגוננת מדי, וכדומה. בהצלחה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו