מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בבקשה זקוקה לעצה בדחיפות עם ילד בן 8.5ליאור15/03/2016
שלום יש לי ילד בן 8.5 שמזה 4 חודשים לא לומד(כיתה ב').נשמע מוזר???? גם לי.הילד מגיע בשימחה רבה לביה"ס מגיעים לפתח הכיתה ומתהפך לגמרי.אציין שבכיתה א הכל היה בסדר מלבד מספר מקרים בודדים שהיה לו קושי בבוקר(ניתן לספור אותם על יד אחת).
בביה"ס הצוות החינוכי די מתנער מאחריות שאני טוענת שקרה משהו בכיתה שגרם לו לתגובה כזו.הוא ממש כועס ורוצה שאשאר איתו ,היו כמה מקרים שניסיתי לעזוב אותו וללכת ואז הוא ניסה לטפס על השער ללא הצלחה, אך במקרים אחרים שלא לידי הוא לא עושה זאת.
אציין שבשעות אחר הצהרים הוא ילד שמח פעיל מאוד, אומנותי ברמות גבוהות. אין זכר להתנהגות של הבוקר, מדבר בשפה עשירה מאוד.
לקחתי אותו לפסיכולוג דרך הקופת חולים, ובסיכום שלו ןהערכתו טען שכל הבעיה היא בתוך בית הספר ושהשרות הפסיכולוגי צריך לאבחן אותו ולתת טיפול רגשי בביה"ס.
היום ביה"ס לוחץ עליי שאקח אותו למחלקה פסיכיאטרית ספציפית בטענה שהם מכירים שם ופסיכולוגית ביה"ס אמרה לי שהם פוחדים שפסיכאטר אחר יפנה את כל הבעיה לביה"ס.
אציין שיש לנו תור לפסיכיאטרית ילדים דרך קופת החולים-והם מתעקשים שלא נלך לשם אלא למחלקה הפסיכיאטרית בצפת.
האם הם יכולים להכריח אותנו?
האם יש מקום שאוכל להתייעץ?
בבקשה תענו לי בהקדם האפשרי מופעל עליי לחץ נוראי.
בברכה,
ליאור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה זקוקה לעצה בדחיפות עם ילד בן 8.5 - תגובה
מיכל ארנרייך15/03/2016ליאור שלום,
כמובן שאני לא מכירה לעומק ולכן אענה בכלליות. יש מקום לאבחן את הילד , השאלה מה רמת הדחיפות והאם בית הספר מתרשם שהוא בסיכון מידי.
מוזר בעיני שפסיכולוגית בית הספר אומרת משהו אחד ובית הספר- מנהלת? אומרת משהו אחר. הרי לשם כך פסיכולוג בית הספר נמצא, בתור דמות טיפולית המוסמכת לייעץ למנהל במקרים כאלו מה כדאי לעשות.
כדאי לקיים פגישה דחופה עם כל המעורבים , ביניהם המחנכת, מנהלת, יועצת , פסיכולוגית בית הספר ההורים וכדאי גם עם הפסיכולוג שנפגש איתו. על מנת לגבש תכנית מוסכמת. בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
